Most je še vedno zaprt
Konec marca se je pod težo tovornjaka udrl most čez Kokro na Hujah, v svetniški skupini SD pa so prepričani, da glede sanacije na kranjski občini ne ukrepajo dovolj hitro.
Kranj – Prejšnji teden so v svetniški skupini SD pripravili izjavo za javnost, v njej pa odgovornim na kranjski občini očitajo, da niso naredili vsega, kar bi lahko, da bi se sanacija poškodovanega mostu čez Kokro čim hitreje začela. »Tri mesece je že preteklo od podrtja mostu čez Kokro na Hujah v Kranju, ki ga je povzročilo gradbeno podjetje Garnol. Ker občina ni ukrepala in je most še vedno v istem stanju, je vodja svetniške skupine SD Janez Černe pri občinski upravi že aprila izpostavil to temo. Takrat je dobil odgovor, da Mestna občina Kranj ne more sama ukrepati, razen toliko, da pri vseh akterjih, to sta zavarovalnica Triglav in povzročitelj škode in izvajalec družba Garnol, d. o. o., posreduje za ugodno rešitev zadeve,« med drugim navajajo v izjavi za javnost in dodajajo, da pridobivanje informacij Mestne občine Kranj pri akterjih in le prizadevanje za čimprejšnje reševanje zadeve pri zavarovalnici nista dovolj. Občina mora zahtevati prednostno obravnavo odškodninskega zahtevka in takojšnji začetek sanacije s strani izvajalca, ki je krivec za nastalo škodo.
»Odškodninski zahtevek, ki ga je Mestna občina Kranj po nesreči na mostu na Hujah posredovala na družbo Garnol, d. o. o., je na Zavarovalnici Triglav v fazi reševanja. Zavarovalnica mora v postopku reševanja škodnega primera ugotoviti obseg poškodovanosti mostu in višino sanacije škode. Ker gre za zahtevno gradbeno konstrukcijo, ki jo morajo pregledati strokovnjaki, bo Zavarovalnica Triglav glede na svoje postopke po vsej verjetnosti angažirala eno izmed strokovnih hiš, da se najprej pregleda konstrukcija in opravijo določene raziskave. Po pregledu konstrukcije bo mogoče podati predlog oziroma način sanacije mostu, ki bo osnova za vrednotenje sanacije škode. Zavarovalnica lahko na osnovi strokovnih mnenj nato določi višino škode in odškodnine, ki jo nato izplača oškodovancu, slednji pa vodi postopek sanacije in odprave škode,« pojasnjujejo na kranjski občini in zagotavljajo, da sanacijo mostu redno obravnavajo skupaj z družbo Garnol na tedenskih usklajevalnih sestankih. »Skupaj z zavarovalnico ocenjujemo, da bi angažiranje strokovnjakov lahko izvedli relativno hitro, s tem pa tudi poskušali pospešiti postopek, kolikor bo to mogoče. Nesporno pa je, da je odgovornost za nesrečo na strani voznika tovornjaka, ki je imel avtomobilsko odgovornost zavarovano, zato se škodni primer rešuje iz naslova AO zavarovanja pri zgoraj navedeni zavarovalnici,« še dodajajo na občini.