Ponavljajte Dreiköpf, Dreiköpf, Dreiköpf, Dreiköpf ... Se človek kar navadi, mar ne. / Fotomontaža: Ar Chee

Slovenci imamo stra(šno)teški Triglav

Naj se piše Triglav ali Dreiköpf, po glavi jih bomo tako ali tako dobili navadni.

Pa ga imamo Triglav ali Dreiköpf ali Troistete ali Threehead ali kaj drugega, v kar bi se v bodoče utegnila preimenovati naša največja zavarovalniška družba. Odvisno, kdo jo bo namreč nabavil po akcijski ceni. Če jo bo sploh kdo želel. Predstavljajte si, da kupite avto, zanj vložite precej denarja, da bi se z njim pobahali pred širnim svetom, ali pa vsaj sosedom, pa po nakupu ugotovite, da ste kupili le zadnji del s precej obteženim prtljažnikom, medtem ko volan še vedno vozi prodajalec. Za take vrste prodajo naj bi si prizadevali koalicijski upokojenci, zato trenutno med njimi in strašno modrim centrom potekajo pogajanja o tem, ali gre za »strateško naložbo« ali pa »takoj prodati« v še vedno velikem deležu državno firmo Triglav.

Desusov prvak Karlo Erjavec (ko bomo njega prodali, bo tudi on postal Charlie Brown, mar ne) se je tako sredi tedna pogajal s prvim finančnikom Dušanom Mramorjem. Pred mediji oba nastopata s svojim razumevanjem pogovora, tokrat pa vam ekskluzivno predstavljamo, kako je približno potekal pogovor med njima.

»Daj, Karlo, ne ser ga, Triglav bomo prodal in pika.«

»Dule, mi, penzionisti, Triglava ne damo, jest sem bil že večkrat gor in mi nekaj pomen.«

»A ne bi bilo v redu, če bi ga prodal in bi se ta še mal povečal in bi bil še višji, kot je?«

»Kam pa naj še rase? Že tko je dost velik, sto žensk komaj prileze gor, pa tudi ne maram, da se bosta potem Kučan in Janša hvalila, da sta po severni strani priplezala na kaj višji Triglav, kot je ta sedaj. Ne podpiram spreminjanja zgodovine. Kaj pa če bi prodali samo del Triglava, nekaj bi ga pa obdržali?«

»Mogoče, zavarovane poti in varno streho. A nam bodo verjeli?«

»Kakšno varno streho, Kredarice in Aljaževega stolpa ne damo in pika. Lahko jim pa vsilimo nekaj odpadnega kamenja, pa kašno staro zajlo.«

Pogovor je trajal še dolgo v popoldne, nakar sta ga prekinila zaradi večerne nadaljevanke na televiziji. Kot lahko razberete iz zapisanega, se oba pogovarjata o nekem Triglavu, le tega se ne ve, ali govorita o istem Triglavu.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sreda, 9. julij 2014 / 11:45

V Heliosu krepijo dialog z zaposlenimi

Domžale – Vodstvo Heliosa je v zadnjih dneh organiziralo zbore za vse zaposlene v Skupini Helios v Sloveniji. »V Heliosu bomo še naprej krepili neposreden dialog z zaposlenimi ter bomo odprti za ra...

Objavljeno na isti dan


Kamnik / torek, 24. marec 2015 / 07:00

Barvo odvrgli kar v naravo

Kranjski Rak – Kamničan Boris Štupar nam je v torek poslal fotografije iz gozda pod državno cesto Podlom–Kranjski rak–Luče, ki jo je neznani, a objestni pleskar zaznamoval na prav žalosten način. »...

Kamnik / torek, 24. marec 2015 / 14:23

Kamniški župan Marjan Šarec v bolnišnici

Kamnik – Kot so sporočili iz Občine Kamnik, so župana Marjana Šarca v petek iz kamniške nujne medicinske pomoči z reševalnim vozilom odpeljali v ljubljanski Klinični center, kjer je opravi...

Bled / torek, 24. marec 2015 / 08:24

Jezero si zasluži večjo skrb

Na Bledu so v petek zaznamovali štiridesetletnico organiziranega spremljanja stanja jezer v Sloveniji, ki je neločljivo povezano z Blejskim jezerom in prizadevanji za izboljšanje njegovega stanja.

Nasveti / torek, 24. marec 2015 / 08:24

Klopi tudi na domačih vrtovih

Z začetkom toplejšega vremena se poveča aktivnost klopov, ki prenašajo klopni meningoencefalitis (KME), virusno obolenje osrednjega živčevja. Manj znana pa je okužba s KME z uživanjem nepasteriziraneg...

Zanimivosti / sreda, 25. marec 2015 / 09:00

Javni prevoz

V anketi je sodelovalo 650 anketiranih. Sodelujoče smo vprašali, če se jim zdi, da Slovenci dovolj izkoriščamo možnosti uporabe javnega prevoza in kaj bi najbolj pripomoglo k njegovi večji uporabi....