Šimenc novi direktor BSC
Dosedanji direktor Razvojne agencije Sora Rok Šimenc bo predvidoma 1. julija prevzel vodenje BSC Kranj – Regionalne razvojne agencije Gorenjske.
Kranj – Nadzorni svet BSC Kranj oziroma Regionalne razvojne agencije Gorenjske je za novega direktorja družbe imenoval sedanjega direktorja škofjeloške Razvojne agencije Sora Roka Šimenca, ki bo predvidoma z delom začel 1. julija. »Do tedaj želim na Razvojni agenciji Sora korektno zaključiti delo, prav tako je takrat dopustniški čas in tudi projekti so manj intenzivni. Na drugi strani pa bi bil to zelo dober čas, da se na BSC do jeseni uredijo urgentne zadeve,« je pojasnil Šimenc, ki bo tudi ob dokajšnji podpori županov na čelu BSC nasledil dolgoletnega direktorja Bogomirja Filipiča, ki je zaradi očitkov o finančnih nepravilnostih razvojno agencijo po uradni razlagi sporazumno zapustil v začetku januarja, vse odtlej pa je vršilka dolžnosti njegova namestnica Lidija Zeme Johnston. Po mnenju predsednika nadzornega sveta Benjamina Vrankarja iz Slovensko regionalno razvojnega sklada so izbrali »strokovno in menedžersko izkušeno ter karakterno primerno osebo, ki bo presegla nesoglasja znotraj BSC in delovala povezovalno v regiji«.
Februarja imenovani nadzorni svet je novega direktorja BSC izbral šele s ponovljenim razpisom. Na prvi razpis se je prijavilo trinajst kandidatov, vendar po razlagi Vrankarja med njimi ni bilo nobenega kandidata z ustreznimi in predvsem zadostnimi izkušnjami s področja evropskih, še zlasti pa čezmejnih programov in priprave razvojnih projektov, ki bi imel tudi zadovoljive menedžerske izkušnje. »Če pa je kdo imel menedžerske izkušnje, mu je primanjkovalo izkušenj s področja dela razvojne organizacije. Kljub zavedanju, da BSC čim prej potrebuje novega direktorja oz. direktorico, se je nadzorni svet zato odločil ponoviti razpis,« pojasnjuje prvi nadzornik razvojne agencije.
Po Vrankarjevih besedah je obravnava vlog na prvem razpisu, ne glede na izražanje podpore zainteresiranih javnosti posameznim kandidatom, dala v okolje signal, da tokrat ne gre za politično kadrovanje, ampak direktorja zares izbirajo le na osnovi strokovnih in menedžerskih referenc, zato se je nadzorni svet v drugem krogu nadejal prijave tudi koga z iskanimi izkušnjami. Od sedmih prijavljenih kandidatov na ponovljeni razpis so nadzorniki na razgovor povabili štiri; trije kandidati so imeli izkušnje z vodenjem podjetij, in ne le posameznih enot podjetja, dva pa tudi izkušnje z vodenjem razvojnih organizacij, pojasnjuje Vrankar ter dodaja, da so pri izbiri novega poslovodje želeli tudi nekoga z izkušnjami na področju finančnega upravljanja ter obvladovanja likvidnostnih in kreditnih tveganj, kar je tudi povzročilo »potres« v BSC.
»Nadzorni svet se je pod težo odgovornosti imenovanja bodoče poslovodne osebe odločil izvesti tudi psihološko testiranje dveh kandidatov, ki sta po izkušnjah precej enakovredno izpolnjevala pričakovanja nadzornega sveta, a razumljivo na posamezne člane naredila različen vtis. Na osnovi izkušenj, opravljenega razgovora in mnenja psihologinje, ki je opravila testiranje, se je nadzorni svet soglasno odločil za imenovanje Roka Šimenca za direktorja BSC,« je Vrankar razkril podrobnosti izbire novega direktorja. Ob tem je dodal, da je bilo sicer zaslediti podporo Roku Šimencu iz okolja, kar le dodatno opravičuje odločitev nadzornega sveta, »saj mora razvojna organizacija delovati povezovalno v regiji in opravljati storitve za celotno regijo, ne le za posamezno občino, še zlasti pa ne biti sama sebi namen«.
»Družba BSC vsebinsko dobro posluje, saj je v regiji začrtala razvojne programe ter uspešno pridobivala regionalne, nacionalne in evropske projekte. Drugo vprašanje pa je njegova izvedba oz. implementacija v okolju. Zagotovo pa lahko rečemo, da je družba v zadnjih letih postala preveč administrativna in se tako tudi odmaknila od operativnih potreb okolja. Prav v tesnejšem sodelovanju, tako z javnim kot tudi zasebnim sektorjem, vidim nadaljnji razvoj družbe,« razmišlja Šimenc, prepričan, da je Gorenjska zanimiva za investitorje, zato bo predlagal izdelavo investicijskega profila, s katerim bodo potencialnim investitorjem pokazali vse prednosti naložb v regiji. Posebno pozornost bo namenil tudi razvoju predvsem kulturnega, športnega in klimatsko-zdraviliškega turizma ter obnovi mestnih, trških in vaških jeder, za njihovo oživitev pa je potrebno poiskati tudi primerno vsebino.