Hyundai i20 je resnično presenečenje.

Najprijetnejše presenečenje

Med prvimi smo vozili najnovejšega hyundaija.

Hyundai i20 je druga generacija povsem spremenjenega modela vozila, ki spada med največje v svojem razredu.

Prvo presenečenje pride na vrsto takoj, ko se sedemo vanj. Priznati je treba, da ima vsakdo občutek, da ta avto spada v razred recimo golfa, megana, focusa, vendar temu ni tako. Novi hyundai i20 pripada razredu, v katerem so polo, clio, fiesta. Hyundaijeva dvajsetica je večja in širša od predhodnice in nasploh povsem spremenjena. Notranjost in zunanjost so izdelali Nemci oziroma novi »Pininfarina« med oblikovalci Peter Schreyer. Prvo presenečenje je torej prostornost, drugo pa neverjetno tiha in udobna vožnja.

Vozili smo model 1,4 CVVT Premium, v katerem pravzaprav voznik ne more ničesar pogrešati. Kvalitetno izdelana armatura je ob prvem stiku najbolj opazna. Ne duha in sluha o plastiki, vse je konkretno oblazinjeno in daje udobno mehkobo. Volan spada med najudobnejše, kar jih lahko dobimo v tem razredu vozil, in v našem modelu je bil celo ogrevan, ravno tako oba sprednja sedeža in vetrobransko steklo. Drugo največje presenečenje, no vsaj jaz ga vedno iščem v manjših vozilih, je prostor za noge pod volanom. Pri svoji višini to pogrešam, vendar v i20 teh skrbi nisem imel. Prostora je dovolj tudi za dvometraša! Na splošno je prostora več kot v podobnih vozilih. To sta potrdila tudi sopotnika na zadnji deljivi klopi, ki ravno tako nista mogla verjeti, da spada v razred clia in ne megana, na primer. Prtljažnik je sicer skop, a ima dvojno dno, tako da si ne zasluži negativne ocene. Da, ima tipalke za parkiranje in tudi nekatere elektronske pripomočke, ki jih drugi nimajo, na primer opozorilnik pred nenadzorovanim zapuščanjem voznega pasu. Mladi bodo za svoje telefone našli vse, kar potrebujejo, zrelejši vozniki pa bodo lahko izbirali med celo paleto motorjev, v kateri izstopata bencinski in dizelski 1,4-litrska motorja.

Hyundai i20 je presenetil v vseh pogledih. Še najbolj z zelo lično in prostorno notranjostjo, ki se zdi nepredušna, saj je motor praktično neslišen, in občutkom, da vozimo avto, ki ga je oblikoval sam Schreyer. Osnovni model v akciji v prodajalni Avto Mony stane 10.770, najdražji pa 15.830 evrov, cene, ki prav gotovo opravičujejo nakup!

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Cerklje na Gorenjskem / sreda, 12. marec 2014 / 14:16

Nov delovni čas TIC-a Cerklje

Cerklje – Turistično-informacijski center Cerklje, ki ima svoje prostore v Petrovčevi hiši, ima od ponedeljka, 10. marca, spremenjen delovni čas. Ob torkih bo odprt med 12. in 18. uro, ob sredah, č...

Objavljeno na isti dan


Bled / četrtek, 13. oktober 2016 / 11:09

Jezero so očistili smeti

V okviru vseslovenske ekološke akcije Za čiste vode Slovenije so se v soboto potapljači lotili tudi čiščenja Blejskega jezera.

Kronika / četrtek, 13. oktober 2016 / 11:07

Malomarnost lastnikov tatovom olajša delo

Gorenjski policisti so v zadnjih dneh obravnavali številne tatvine, ki so jih olajšali nevestni lastniki.

Gospodarstvo / četrtek, 13. oktober 2016 / 10:51

Vse poti vodile v Komendo

Tridnevni jesenski kmetijsko-obrtni sejem je v Komendo privabil čez sedemsto razstavljavcev in okrog 75 tisoč obiskovalcev.

Rekreacija / četrtek, 13. oktober 2016 / 10:50

Tekli po mamutovih poteh

Na krosu gorenjskih osnovnih šol so bili najuspešnejši učenci Osnovne šole Gorje.

Razvedrilo / četrtek, 13. oktober 2016 / 10:49

Zaria sledi svoji zvezdi

Medvoška zasedba Zaria je blestela na tradicionalnem koncertnem večeru Metal med vodami, s katerim Klub Jedro odpira vrata novi sezoni koncertno-družabnega dogajanja.