Trgovci smo tudi svetovalci
»Če hočeš biti dober ali celo najboljši, moraš znati prisluhniti strankam, jim svetovati, prav tako pa poskrbeti, da so police dobro založene, vrste kratke, cene pa konkurenčne,« pravi vodja hipermarketa Mercator Primskovo Senad Tirović, ki je pred kratkim znova prejel priznanje za najboljšega med vsemi slovenskimi Mercatorjevimi hipermarketi.
Kranj – Ocenjevanje najboljših Mercatorjevih trgovin je v petnajstih letih postalo tradicionalno, prav tako je v zadnjih šestih letih Mercator Primskovo pod vodstvom Senada Tirovića že tretjič postal najboljši med več kot dvajsetimi Mercatorjevimi hipermarketi v Sloveniji.
Kaj mislite, da je tisto, zaradi česar vam tako stranke kot komisije, ki vas obiščejo, namenijo visoke ocene?
»Tega je kar nekaj, lahko pa rečem, da smo znani po čistoči, vedno polnih policah, predvsem pa skrbimo, da kupcem ni treba čakati ne pri postrežbi kruha ne v mesnici, delikatesi in ne pri blagajni. Vsak zaposleni v našem hipermarketu ima točno določeno delo, vsi skupaj pa skrbimo, da delujemo kot dobro uigrana ekipa. Učimo se o novih tehnikah prodaje, hitro se prilagajamo trgu in skrbimo tudi za kvalitetne prireditve.«
Zadnja leta kupci postajamo zahtevni tako glede kvalitete kot cen. Mercatorjeve trgovine so vedno slovele po dobri kvaliteti, ne pa tudi po nizkih cenah ...
»Res smo imeli včasih predznak malce dražje trgovine, vendar pa smo z novim projektom oziroma tako imenovanimi garantirano najnižjimi cenami poskrbeli, da so cene pri nas ugodne in tudi kupci so to že ugotovili. Poleg tega so ugotovili, da so naši zaposleni v svojem poklicu res strokovnjaki, ki znajo kupcem marsikaj razložiti in svetovati. Pri tem gre tako za lastnosti določenega artikla, kvaliteto in tudi način uporabe. Seveda se morajo zaposleni za to izobraževati, ob tem pa vztrajam, da so urejeni in prijazni.«
Izkušenj vam pri tem ne manjka?
»Ne, začel sem kot vajenec, bil nato trgovec, sedaj pa sem že šest let vodja tukaj na Primskovem. Sodelavcem vedno pomagam reševati različne probleme. Zaposleni, trenutno jih je 93, pa tudi točno vedo, da jih na napake opozorim le, kadar je opozorilo upravičeno, zato je med nami spoštovanje in dober odnos. Tudi to kupci hitro opazijo.«
Imate veliko pritožb?
»Zelo malo. Ne rečem, da čisto nobene, morda do pet na mesec. Navadno na naše informacije pride kdo, ki je kupil določen artikel, pa je nad njim razočaran. Največkrat pove, da se je sam pri nakupu slabo odločil ali pa, da ga je po nakupih poslala žena, pa je prinesel drugačen izdelek, kot mu je naročila.«
Ste zaposleni ponosni, da ste najboljši?
»Ja, seveda smo ponosni, saj je v Sloveniji več kot dvajset Mercatorjevih hipermarketov in vsi se trudimo, da bi bili najboljši.«