Metalfest pobratenih mest
Tradicionalni Down Town Festival je v svoji osmi izvedbi ponudil pester program, eden izmed vrhuncev pa je bil nastop mednarodnih metalskih skupin v duhu povezovanja in solidarnosti.
Festival se je pričel s projekcijo stop-motion animacij, filmov, narejenih s specifično analogno tridimenzionalno tehniko, ki konstituira avtonomen medij. Unikatnost žanra leži v kombinaciji resničnosti in iluzije, mednarodni sklop po festivalih nagrajevanih filmov pa je vključeval tudi domači film Boles režiserke Špele Čadež. Četrkov večer je bil namenjen impro komediji mladih improvizatorjev, dan kasneje pa je v atriju Down Towna nastopil BunKR, sveža štiričlanska zasedba na kranjski glasbeni sceni. Fantje iz Drulovškega bunkerja preigravajo priredbe svetovnih rock in blues klasikov, kot so Hendrix, Santana in Ten Years After, začeli pa so tudi ustvarjanje avtorske glasbe.
Sobota je bila v znamenju metalskih koncertov, ki so potekali v duhu povezovanja in solidarnosti. Oder so zasedle skupine Nadimač iz Beograda, War-Head, ki prihajajo iz Kranju pobratenega mesta Osijek, slovenske barve pa so zastopali Panikk iz Ljubljane. Vsi trije bendi igrajo v žanru thrash metala, glasbe, ki nosi v sebi udaren družbeno-kritični pečat, ki so ga zasedbe pustile tudi tokrat v Kranju. »Veliki načrt se uresničuje. Bendi iz pobratenih mest negirajo meje. War-Head, ki so igrali z nami v Novem Sadu, so logistično priskočili na pomoč prijateljski zasedbi iz Beograda, povezali pa smo se tudi organizatorji. Sarcasmovci smo tokrat namreč kot zastopniki metalske konspiracije Balkan Area Thrash Metal združili moči z Novim KLG, Down Townom in tehnično ekipo Trainstation Squata in skupaj nam je uspelo,« je dejal karizmatični pevec Easy Mucy, gonilna sila domače zasedbe Sarcasm, ki je v poletnih mesecih skupaj s zasedbo Eruption nastopila na humanitarnem koncertu v Novem Sadu. Uspešna izvedba Down Town Festivala torej kliče po nadaljevanju prijateljskega glasbenega sodelovanja.