Zatika se že pri obvozni cesti
Nejevoljo zaradi uvedbe izmeničnega enosmernega prometa na dotrajanem nadvozu čez železniško progo v Mednem vozniki v glavnem stresajo nad občino Medvode.
Medvode – »Vsi pritiski v zvezi s tem nadvozom se kopičijo nad nami, čeprav ni ne v naši občini niti ni to občinska, ampak državna cesta,« pravi župan občine Medvode Stanislav Žagar. In čeprav niso nič krivi, je dodal, vodijo iniciativo, da bi čim prej uredili prometne težave v Mednem. Še preden bodo sploh začeli obnavljati most, pa morajo zgraditi obvozno cesto, po kateri bo v času prenove potekal promet. Dogovor o podpisu sofinancerske pogodbe o gradnji te ceste so po županovih besedah že dosegli z ljubljansko občino, čakajo pa še na državo.
Občina Medvode, je zagotovil Žagar, je v proračunu že zagotovila štiristo tisoč evrov za gradnjo te ceste. Sporazum o sofinanciranju namreč predvideva, da si stroške gradnje delijo, in sicer naj bi štirideset odstotkov denarja zagotovila medvoška občina, 35 odstotkov direkcija za ceste in 25 odstotkov ljubljanska občina. Čeprav po Žagarjevih besedah pri direkciji zavlačujejo s podpisom z izgovorom, da nimajo denarja, pa pri direkciji trdijo, da so pogodbo o sofinanciranju ta čas obema občinama poslali zgolj v usklajevanje. »V tem tednu pa je bil sporazum v devetih izvodih posredovan na Občino Medvode v podpis. Ko prejmemo vse izvode sporazuma, podpisane s strani župana Medvod, bo sporazum poslan v podpis še na Mestno občino Ljubljana. Na koncu sledi še podpis sporazuma s strani ministra ministrstva za infrastrukturo in prostor,« so pojasnili pri republiški direkciji za ceste.
Ob tem je župan še dejal, da so direkciji predlagali tudi drugačen režim ureditve prometa na tem mostu, ne s semaforjem, saj po njegovem obstaja tudi tehnološka rešitev, ki bi dvema tovornjakoma preprečila srečanje na mostu. »Problem je namreč samo, če se srečata dva tovornjaka. A tovornjakov na dan čez ta most pelje zgolj petdeset, osebnih vozil pa 25 tisoč,« je pojasnil župan. Pri direkciji pa vztrajajo pri izmeničnem enosmernem prometu v Mednem, saj naj bi bila to najbolj optimalna rešitev, ki so jo izvedli v skladu s pravili stroke in veljavnimi predpisi. »S takšno prometno ureditvijo je zagotovljena prometna varnost za vse udeležence v prometu,« so še dodali.