Oseminštirideset ur brez telefona
Gradbeniki, ki gradijo predor na poljanski obvoznici, so pred nedavnim pretrgali telefonski kabel, zaradi česar je bilo dvajset gospodinjstev v dolini Hrastnice dva dni brez telefona.
Škofja Loka – Pri gradnji predora pod Stenom so gradbeniki pretrgali telefonski kabel in tako je kar dvajset hiš v dolini Hrastnice blizu gradbišča ostalo brez telefona. To se je zgodilo na soboto, nam je povedal tamkajšnji prebivalec Uroš Ovsenek, brez telefona in TV signala pa so ljudje ostali vse do ponedeljka dopoldne, čeprav so na problem opozorili že takoj. Večkrat so klicali na dežurno službo Telekoma, vendar zaman. Šele ko so obvestili center za obveščanje in policijo, so se pristojni zganili in prišli odpravit napako. Ovsenek in ostali prebivalci so prepričani, da bi napako lahko odpravili takoj, saj menda za take primere tudi ob vikendih dežurajo pristojne službe. Končno nismo več v srednjem veku, se jezijo domačini, razočarani tako nad brezbrižnostjo Telekoma kot tudi gradbenih izvajalcev. Nad slednjimi tudi zato, ker v času gradnje lepo sodelujejo, za velikonočne praznike so delavce gostili s prazničnimi dobrotami in bili navzoči tudi na »veselici« ob preboju predora. Na Telekom pa se hudujejo, češ da izkorišča svoj monopolni položaj in čeprav so bili ljudje kar 48 ur brez telefona (med njimi tudi starejši, ki jim je to edina možna telekomunikacija), bodo morali najbrž plačati poln račun.
In kaj na vse to pravijo pri Telekomu? »Napaka v delovanju storitev Telekoma Slovenije v naselju Puštal je bila prijavljena v soboto, 26. aprila, po 15. uri in bila nemudoma predana pristojnim v reševanje. Pri izvedbi gradbenih del v predoru pri Škofji Loki so namreč gradbeni delavci pretrgali 100-parni zemeljski kabel. Ker je šlo za ponovno prekinitev kabla na isti trasi v zadnjih osmih dneh, je bil za sanacijo omrežja potreben večji poseg kot sicer. V primeru pretrganega kabla sicer ni neobičajno, če prekinitev prometa traja več dni, tako da vikend oziroma prihajajoči prazniki na v ponedeljek izvedeno sanacijo omrežja v dolini Hrastnice niso imeli večjega vpliva, saj potrebnega posega prej enostavno ni bilo možno izvesti. Naši sodelavci so napako odpravili v najkrajšem možnem času in nemoteno delovanje omrežja vzpostavili v ponedeljek, 28. aprila, popoldne,« odgovarjajo v Telekomu in dodajajo, da je v primeru poškodb kabelskega omrežja najbolje, da poškodbo prijavi že sam povzročitelj, saj v tem primeru najhitreje dobijo vse potrebne informacije za hitro in učinkovito odpravo napake.