Poslanka: Cestnina se mora znižati
Poslanka z Jesenic Alenka Pavlič je ministru za infrastrukturo postavila vprašanje glede povišanja cestnine za vožnjo skozi predor Karavanke za dnevne migrante.
Jesenice – V torek smo poročali o zvišanju cestnine za vožnjo skozi predor Karavanke, ki je močno prizadelo dnevne migrante z zgornje Gorenjske, ki se na delo vozijo v Avstrijo. Stroški cestnine za vožnjo skozi predor so se namreč zanje na letni ravni več kot podvojili in znašajo prek dva tisoč evrov.
Pozivom voznikov k znižanju cestnine se je zdaj pridružila poslanka z Jesenic Alenka Pavlič, ki je ministru za infrastrukturo Samu Omerzelu v začetku tedna postavila poslansko vprašanje o tem. »Z Jesenic in okoliških krajev se na delo v Avstrijo vsakodnevno vozi več kot dva tisoč delavcev, Karavanški tunel pa je edina pot, ki je prevozna celo leto in jih vsakodnevno pripelje do delovnega mesta in nazaj,« je opozorila Pavličeva in dodala, da Korensko sedlo v zimskem času ni ves čas prevozno, uporaba javnega potniškega prometa pa zaradi urnikov žal ne predstavlja ustrezne alternative. »Cestnina za Karavanke za dnevne migrante se mora znižati,« je zato dejala Pavličeva in ministra vprašala, zakaj predstavniki meddržavne komisije za cestni predor Karavanke niso uspeli doseči višjih popustov za dnevne migrante, kot to velja na primer za predor Katschberg v Avstriji.
Minister za infrastrukturo Samo Omerzel je v odgovoru povedal, da se zaveda obremenitve, ki jo povzroča trenutna podražitev za dnevne migrante. Pojasnil je, da je zvišana cena posledica neobstoja neprenosljive letne prepustnice, ki je v preteklosti sicer že bila v ponudbi. Obljubil je, da bo od DARS-a terjal pojasnilo za nastalo težavo, ter raziskal, kaj lahko naredi na ravni ministrstva in državne komisije, da se finančno breme dnevnim migrantom olajša.