Štirje ranjeni v nesrečah
Minuli konec tedna so gorenjski policisti obravnavali štiri prometne nesreče s telesnimi poškodbami. Pešec huje ranjen.
Na Gorenjskem je bila hitrost letos vzrok za 240 nesreč, v katerih je pet udeležencev umrlo, 19 je bilo hudo, še 139 pa laže ranjenih. Alkohol pa je bil prisoten pri 138 povzročiteljih nesreč.
Kranj – Kranjski policisti so v petek obravnavali prometno nesrečo s telesnimi poškodbami in s pobegom, ki jo je okoli 10. ure na parkirišču Reševe ulice v Kranju, pred trgovino Vida, z osebnim avtomobilom povzročila neznana voznica. Zaradi nepravilnega premika vozila je pri vzvratni vožnji trčila v verižno parkirno zaporo – kabel, ki je huje ranila pešca, po nesreči pa je odpeljala proti Likozarjevi ulici v Kranju.
Voznica je stara okoli 40 let. Ima svetle lase, ki segajo do ramen, vozila je osebni avtomobil ljubljanskega registrskega območja. Avtomobil je bele barve, na straneh pa ima delni napis MEDI. Policisti prosijo vse, ki kaj vedo o voznici ali prometni nesreči, naj to sporočijo na intervencijsko številko 113 ali anonimni telefon 080 1200.
V še treh nesrečah so bili udeleženci laže ranjeni. Dve nesreči sta se zgodili zaradi neprilagojene hitrosti vožnje. V petek popoldne je 65-letni voznik iz Lesc, ki je bil tudi pod vplivom alkohola (0,57 miligrama na liter), na avtocesti pri Naklem z osebnim avtomobilom trčil v vozilo druge udeleženke in se pri tem ranil.
V drugi, ki se je v soboto okoli 11.30 zgodila pri Brniku, pa je nesrečo povzročil 59-letni voznik iz okolice Ljubljane, ki je avtomobil vozil brez veljavnega vozniškega dovoljenja. Njegovo vozilo ni bilo registrirano, na njem so bile nameščene druge registrske tablice, zimska oprema pa ni bila ustrezna. V Kranju je v petek okoli 22. ure 47-letni Kranjčan pod vplivom alkohola (0,34 miligrama na liter) izsilil prednost drugi udeleženki in jo lažje ranil.
Policisti opozarjajo, da je med najpogostejšimi vzroki prometnih nesreč neprilagojena hitrost, posledice pa so v mnogih primerih povezane tudi z vožnjo pod vplivom alkohola, ki se je kot vzrok v največji meri pojavil zlasti pri neprilagojeni hitrosti, nepravilni strani oziroma smeri vožnje, nepravilnih premikih z vozilom in pri neupoštevanju pravil o prednosti.