Zimske novosti za vozniške radosti
Nova zimska sezona, nove domače avtomobilske pnevmatike.
Od petnajstega novembra morajo biti naši avtomobili primerno obuti za prihajajočo zimo. Za gorenjske voznike je dobro poskrbljeno, saj imamo veliko zelo dobrih vulkanizerskih delavnic in domačega proizvajalca avtomobilskih pnevmatik. Tudi letos nam tovarna Goodyear Dunlop Sava Tires, d. o. o., predstavlja »zimske avtomobilistične bombončke«.Prva nova zimska pnevmatika, ki jo letos predstavljajo, se imenuje Dunlop Winter Response 2.
Dunlop je predstavil novo zimsko pnevmatiko za majhne in kompaktne avtomobile, Winter Response 2, ki ponuja izjemno zmogljivost pri zaviranju in vodenju vozila v zimskih razmerah. »Pri razvoju nove pnevmatike so se strokovnjaki posvetili reševanju pomembnega vprašanja varnosti pri zaviranju in vodenju vozila po zasneženih, poledenelih in mokrih cestah pozimi. Njene ramenske lamele pod kotom 45 stopinj pripomorejo k boljšemu oprijemu pri zavijanju na zasneženi in poledeneli podlagi. Gosteje posejane lamele ustvarjajo več oprijemnih robov in zagotavljajo zanesljivo vodenje vozila v mokrem vremenu in dodaten oprijem, kratko zavorno pot ter večjo stabilnost pri zavijanju v snegu. Nov dezen z inovativno geometrijo blokov tekalne plasti izboljšuje oprijem pri pospeševanju vozila na cestah, pokritih s snegom. Pnevmatika hkrati omogoča še boljši izkoristek goriva,« nam je sporočila Romana Stare, marketinška koordinatorka iz Goodyear Dunlop Sava Tiresa. Neodvisni testi avtomobilske organizacije ADAC so pokazali, da je pnevmatika “dobro uravnotežena, saj dosega najboljše ocene na mokri podlagi, na snegu, pa tudi glede porabe goriva”. Dunlopova pnevmatika Winter Response 2 se je s svojimi rezultati uvrstila na trdno drugo mesto in bila opredeljena kot “dobra”, kar je najboljša možna ocena na testu.
UltraGrip 8 Performance je posebej razvita pnevmatika, namenjena težkim snežnim razmeram. Pnevmatiko odlikuje tehnologija treh vrst lamel, ki so jo pri Goodyearu razvili s ciljem, da bi ohranili togost pnevmatike, obenem pa omogočili odlične vozne lastnosti na snegu. Gosto posejane hibridne lamele zagotavljajo odlično vodljivost na snegu v celotni življenjski dobi pnevmatike, povečano število robov zaradi več zamikov v dezenu pa prispeva k večji splošni zmogljivosti pnevmatike na snegu. Žagasto osrednje rebro pri zaviranju deluje kot snežni plug in prinaša na snegu za šest odstotkov krajšo zavorno pot, kot jo imajo v povprečju preostale tri testirane konkurenčne pnevmatike, hkrati pa na snegu zagotavlja tudi boljši oprijem. Široki kanali na ramenskem delu dodatno učinkovito odvajajo snežno brozgo med vožnjo izpod pnevmatike. Na mokri podlagi pride do izraza usmerjen dezen s hidrodinamičnimi kanali, ki vodo razpršujejo stran, zaradi česar se pnevmatika učinkovito upira akvaplaningu, na suhi podlagi pa neprekinjeno osrednje rebro poskrbi za ohranjanje smeri in natančnost pri zavijanju.