Nekateri že izbrali boljšega upravnika
Pred dnevi sem enega od stanovalcev Cankarjeve ulice v Radovljici povprašal, kako jim kaj gre, sedaj, ko so se kot eni od prvih Alpdomu zahvalili za sodelovanje in izbrali drugega, boljšega upravnika.
"Izbrali smo ga že pol leta nazaj, a šele sedaj, upam, je začel teči polletni odpovedni rok." Aha, v tem grmu torej tiči zajec. Zato je torej Alpdom z novim letom znižal in poenotil ceno storitve upravljanja samo v celotni Cankarjevi, ne pa tudi v celotni Prešernovi ulici, kot je obljubil! Ko boste tudi tam zbrali dovolj podpisov, bomo znižali pa še vam, si je predsednica uprave Alpdoma, ga. Manca Vrečar, verjetno mislila. Nič novega torej na Alpdomu, saj smo vse to že videli in doživeli. V Zapužah, recimo, od koder se izpred dobrih šestih let nazaj spominjam tudi naslednje izjave: "Alpdom je cene znižal po prvem sklepu stanovalcev, da bomo zamenjali upravnika, kvalitete storitve pa ni izboljšal. Danes vidimo, da smo mu plačevali še enkrat več, kot so cene novega upravnika. Ključni razlog za zamenjavo ni bila cena upravljanja." A takrat stanovalci Alpdomu niso pustili, da bi jih vnovič speljal na led. Pravilno. Namesto da bi si premislili, so vztrajali in šli do konca.
Na začetku omenjeni stanovalec t. i. prijazne soseske je v svojem mnenju izjavil še, da so imeli sestanek s predstavniki Alpdoma in so bili – kot vedno – prepričljivi z besedami, dejanja pa pri njih nič ne štejejo. Še vedno so togi in povsem neprilagodljivi v svojem razmišljanju in jim še veliko manjka, da bi dojeli, kako iti naproti strankam in se ne držati zgolj svojih načel in trditev, češ mi smo zakon in to tako je in od tega ne bomo odstopili in pika. Ne zavedajo se, da bodo s tako strategijo stranke izgubljali, ne dobivali. Stanovalci upamo, da bo nov upravnik znal bolje prisluhniti ljudem, in to ne s figo v žepu, kot to počne Alpdom, je zaključil svojo izpoved. Je mogoče temu mnenju sploh še kaj dodati, pa se odkimavajoče sprašujem jaz.
Marko Berlogar