
Triglavsko rožo bodo prenovili
Na Bledu bodo predvidoma v juniju začeli obnavljati informacijsko središče Triglavska roža, v katerem naj bi čez eno leto vzpostavili sodobno regijsko turistično in naravovarstveno središče.
Bled - Obnovo info središča Triglavska roža, vredno 826 tisoč evrov, naj bi začeli v juniju, čez dobro leto pa naj bi na tem mestu zaživelo sodobno informacijsko središče Gorenjske. Na vstopni točki na Bled bodo tako poskušali zajeti čim večje število turistov in obiskovalcev Triglavskega narodnega parka (TNP) ter jim ponuditi informacije, kaj vse lahko tu počnejo, doživijo in odkrijejo, in jih tako poskušali obdržati dlje časa. Obenem jih bodo ozaveščali o pomenu varovanja narave.
Kot je poudaril direktor javnega zavoda TNP Martin Šolar, so o sodobnem informacijskem središču začeli razmišljati že pred slabimi desetimi leti, ko se je v to stavbo preselila uprava zavoda. »V tem času smo vanjo vložili že milijon evrov evropskih sredstev, tako da je postala pomembno informacijsko, kulturno in prireditveno središče.« Nov korak k posodabljanju informacijskega središča bodo storili skupaj z blejsko občino in Turizmom Bled oziroma Regionalno destinacijsko organizacijo Gorenjske. Tako jim je za projekt uspelo pridobiti tudi sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj v višini sedemdeset odstotkov vrednosti naložbe. Vodenje investicije bo po besedah direktorja občinske uprave Matjaža Berčona prevzela občina, ki bo za prenovo namenila približno dvesto tisoč evrov, manjši del denarja pa naj bi prispevale še druge gorenjske občine, ki se bodo predstavile v regijskem središču. V njem bodo v okviru prenove pritličja in kleti na sedemsto kvadratnih metrih uredili velik informacijski pult, prostor za stalno in začasne razstave, otroški kotiček, večnamenski prostor, trgovino z lokalnimi proizvodi, multimedijsko dvorano in degustacijski kotiček. Središče bo upravljal Javni zavod TNP skupaj s Turizmom Bled, ki se bo po prenovi preselil na to lokacijo.
Direktorica Turizma Bled Eva Štravs Podlogar je poudarila, da želijo z novim regijskim informacijskim središčem povečati prepoznavnost in konkurenčnost Gorenjske kot trajnostno naravnane turistične destinacije. Obenem želijo povečati zunajpenzionsko potrošnjo, saj naj bi obiskovalce spodbudili k nakupu izdelkov in okušanju hrane »z izvorom«, obenem pa tudi prispevati k ohranjanju narave. Stavba TNP je strateška lokacija za tovrstno središče, kjer bodo lahko obiskovalci na enem mestu dobili informacije o kraju, regiji in TNP, sta še poudarila Eva Štravs Podlogar in Martin Šolar. Gorenjsko namreč na leto obišče 550 tisoč turistov, od katerih jih 37 odstotkov biva na Bledu, park pa na leto obišče dva milijona obiskovalcev, pri čemer jih 55 odstotkov vanj vstopa prek Bleda.