Potrošniki želijo vse vedeti
"Kupci želijo predvsem informacije o poreklu mesa," pravi Klemen Zagorc, vodja Panvitinega mesnega centra v Kranju.
Kranj - Ponudba mesa in mesnih izdelkov je na Gorenjskem velika, še posebej velja za Kranj, kjer je svoj mesni center lani avgusta odprla tudi Panvita, kar je za zdaj tudi njen edini tovrstni center na Gorenjskem. V velikonočnem času, v katerem je poraba mesa in mesnih izdelkov že po tradiciji večja od povprečne, smo se z vodjo centra pogovarjali o potrošniških navadah, poreklu mesa, zagotavljanju kakovosti ...
Potrošniki so ob raznih prehranskih aferah verjetno vse bolj previdni in želijo imeti pred nakupom mesa in izdelkov čim več informacij. Kaj vse jih zanima?
»Kupci so v zadnjem času postali bolj pozorni na to, kaj kupujejo, predvsem pa želijo imeti več informacij o poreklu mesa. V mesnem centru jim vedno pomagamo s pojasnili o naših izdelkih in njihovem poreklu, naš mesar pa jim svetuje tudi glede prave izbire. Ker poleg mesa ponujamo tudi začimbe, zelenjavo in druge lokalne dobrote, kupce pogosto zanima, katere kombinacije gredo najbolje skupaj.«
Ali ponujate le meso slovenskega porekla?
»V Skupini Panvita največji delež predstavlja meso slovenskega porekla, vendar moramo zaradi slabe situacije prašičereje v Sloveniji del prašičev uvoziti tudi od drugod. Večina predelave mesa poteka pri nas, tako da s tem zagotavljamo nadzor nad celotnim procesom. Mesni izdelki, ki so pripravljeni iz uvoženega mesa, so na embalaži tudi ustrezno označeni.«
Kako pa zagotavljate sledljivost mesa?
»Skupino Panvita sestavljajo podjetja, ki zajemajo celotno verigo pridelave in predelave hrane po t. i. načelu »od njive do mize«. S tem kot edini v Sloveniji lahko zagotavljamo kupcem celovit sistem upravljanja varnosti in kakovosti, predvsem pa varno in sveže meso. Imamo lastne farme, sodelujemo pa tudi z več kot dva tisoč družinskimi kmetijami.«