Alpdom – še druga plat medalje
Spoštovana predsednica uprave Alpdoma ga. Manca Vrečar!Za 2. letošnjo številko Deželnih novic ste izjavili, da ste izboljšali učinkovitost in transparentnost poslovanja. Zakaj pa potem npr. zgolj za naročilo nujne in takojšnje zamenjave stikala na stopnišču še vedno potrebujete neverjetnih 5 dni (?!), krpanje luknje (npr. pred vhodom v hišo, v kateri živim), ki bi ga pravzaprav morali izvesti že v prvih dneh svojega mandata, pa končate šele 25. januarja 2013? Je to res učinkovitost in nekaj, zaradi česar bi kdorkoli, še najmanj pa predsednik uprave delniške družbe, pel hvalnico v občinskem glasilu? Nisem opazil, da bi vsake pol leta sporočali zneske pripisanih obresti v rezervni sklad, kar ste mdr. tudi obljubili, prenehali ste celo z objavo zapisnikov s sestankov predstavnikov etažnih lastnikov (v nadaljevanju: EL) na oglasnih deskah. Na E-portalu, ki ga omenjate, velika večina kopij računov dobaviteljev manjka, pa tudi sicer ste se žal odločili zgolj za objavo dokumentov, ki nastajajo šele od letos. Je to transparentnost? Bila bi, če bi se na portalu objavljale npr. še sklenjene pogodbe z upravnikom in tretjimi osebami ter zapisniki zborov EL-ov in sestankov predstavnikov EL-ov. Vsekakor pa pozdravljam objavo dolžnikov rezervnega sklada.
Pravite tudi, da se trudite stroške čim bolj znižati. Res? Za cenejšo dobavo elektrike se vodstvo družbe neuspešno pogovarja že (vsaj) od 23. 4. 2009 (?!). Strošek upravljanja ste res znižali s 14,1 evra na 8,2 z DDV-jem (še pred tem pa ste EL-om povsem po nepotrebnem naprtili še tretjo bančno provizijo), ampak seveda zgolj v celotni Cankarjevi, ne pa tudi Prešernovi ulici v Radovljici, kot ste tudi obljubili.
Ob Vašem zbiranju pooblastil oz. soglasij EL-ov za zagon gibanj t. i. prijaznih sosesk pa izražam upanje, da jih ne zbirate zgolj z namenom, da bi EL-e potem spet prinesli naokoli in/ali s tem povzročili še dodatne netransparentnosti. Zgodovina je namreč še vedno najboljša učiteljica.
Marko Berlogar