Razlike na drugi pogled

Test: Audi A4 2.0 TDIe

Pri nemškem Audiju se redko odločijo za revolucionarno preobrazbo svojih avtomobilov, zato tudi zadnja prenova modela A4 ni prinesla dramatičnih zasukov. No, vsaj na prvi pogled res ne, medtem ko je spisek sprememb kar dolg. Na zunanjosti je prenova komaj opazna, saj razen spredaj preoblikovanih žarometov, rahlo spremenjene maske hladilnika ter skoraj nevidno drugačnega odbijača in motorja pokrova ni videti kaj novega.

To v pretežni meri velja tudi v potniški kabini, kjer izstopajo kakovostni materiali in dobra izdelava. Germansko redoljubno zasnovana armaturna plošča je vozniku v zadovoljstvo, a se mora prej privaditi vseh stikal, ki so vsaj na sredinski konzoli nekoliko preveč zgoščena. Trikraki volanski obroč se dobro prilega vozniškim rokam, tudi sedež je dovolj izdatno nastavljiv, da si večina voznikov lahko nastavi pravšnji položaj. Kako je s sedenjem na zadnji klopi, je znano že iz predhodnika, torej prostora ni na pretek, čeprav A4 s 4,70 metra zunanje dolžine nikakor ne sodi med majhne limuzine.

Glavnina novosti je pravzaprav skrita očem. Pod motornim pokrovom je na novo obdelani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki s svojo močjo ni ravno kakšen športnik, se pa predvsem v nižjih vrtljajih vrti bolj radoživo, čeprav je izgubil nekaj kilovatov moči. Naravnan je namreč predvsem na nižjo porabo goriva, ki pa se ne dokaže, in na manjše obremenjevanje okolja. To seveda pomeni, da se motor pri mirovanju samodejno zaustavi in ob speljevanju ponovno zažene, primanjkljaj moči pa se pokaže ravno takrat, ko je najmanj treba, torej pri naglem pospeševanju.

Kljub temu A4 ostaja vozno uživaški, za kar imajo največ zaslug sicer čvrsto, a vseeno še zmerno udobno podvozje, natančen volanski mehanizem in učinkovite zavore. Pri cenovni politiki še vedno velja, da je za osnovno ceno A4 še vedno dokaj oskubljen, dolgi spiski dodatne opreme pa ceno lahko dvignejo tudi za četrtino ali več.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 215 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/3,7/4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 30.950 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / petek, 23. december 2011 / 07:00

Najvišji veslaški priznanji Čopu in Špiku

Bled – S podelitvijo priznaj najboljšim v iztekajočem se letu 2011 se je minuli torek na Bledu tudi uradno končala letošnja sezona za veslače. Po pričakovanjih sta najvišje priznanje Vesla...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / / 07:00

Anketa: Za lažjo odločitev

Devetošolci in dijaki zaključnih letnikov so minuli konec tedna obiskovali šole in fakultete, da bi zbrali kar največ informacij o izbranih šolah oziroma programih. Tako so tudi naši sogovorniki upali...

GG Plus / / 07:00

Njeno veselje so krofi

Ivanka Brodar že odkar pomni, z veseljem kuha in peče, od vsega najraje potice in krofe, zato bo okoli pusta pri njih doma še posebej živahno.

GG Plus / / 07:00

V Kranju imate več vina kot pitne vode

Marjan Černivec razstavlja v Domu upokojencev v Kranju fotografije različnih avtorjev, s katerimi obeležuje dva pomembna dogodka - stoletnico kranjskega vodovoda in dvajsetletnico triglavske kapelice.

GG Plus / / 07:00

Večina ne plačuje akontacije

Večina prejemnikov pokojnin tudi letos ne plačuje akontacije dohodnine od mesečne pokojnine. Obdavčene so pokojnine, višje od 1.070 evrov.

GG Plus / / 07:00

Odstranjevanje uničenih vijakov

Vsak domači mojster se je že soočil s težavo uničenih vijakov, ki mu jih nikakor ne uspe odstraniti z izvijačem. V tovrstnih primerih je dobro poznati nekatere preproste trike.