Razlike na drugi pogled

Test: Audi A4 2.0 TDIe

Pri nemškem Audiju se redko odločijo za revolucionarno preobrazbo svojih avtomobilov, zato tudi zadnja prenova modela A4 ni prinesla dramatičnih zasukov. No, vsaj na prvi pogled res ne, medtem ko je spisek sprememb kar dolg. Na zunanjosti je prenova komaj opazna, saj razen spredaj preoblikovanih žarometov, rahlo spremenjene maske hladilnika ter skoraj nevidno drugačnega odbijača in motorja pokrova ni videti kaj novega.

To v pretežni meri velja tudi v potniški kabini, kjer izstopajo kakovostni materiali in dobra izdelava. Germansko redoljubno zasnovana armaturna plošča je vozniku v zadovoljstvo, a se mora prej privaditi vseh stikal, ki so vsaj na sredinski konzoli nekoliko preveč zgoščena. Trikraki volanski obroč se dobro prilega vozniškim rokam, tudi sedež je dovolj izdatno nastavljiv, da si večina voznikov lahko nastavi pravšnji položaj. Kako je s sedenjem na zadnji klopi, je znano že iz predhodnika, torej prostora ni na pretek, čeprav A4 s 4,70 metra zunanje dolžine nikakor ne sodi med majhne limuzine.

Glavnina novosti je pravzaprav skrita očem. Pod motornim pokrovom je na novo obdelani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki s svojo močjo ni ravno kakšen športnik, se pa predvsem v nižjih vrtljajih vrti bolj radoživo, čeprav je izgubil nekaj kilovatov moči. Naravnan je namreč predvsem na nižjo porabo goriva, ki pa se ne dokaže, in na manjše obremenjevanje okolja. To seveda pomeni, da se motor pri mirovanju samodejno zaustavi in ob speljevanju ponovno zažene, primanjkljaj moči pa se pokaže ravno takrat, ko je najmanj treba, torej pri naglem pospeševanju.

Kljub temu A4 ostaja vozno uživaški, za kar imajo največ zaslug sicer čvrsto, a vseeno še zmerno udobno podvozje, natančen volanski mehanizem in učinkovite zavore. Pri cenovni politiki še vedno velja, da je za osnovno ceno A4 še vedno dokaj oskubljen, dolgi spiski dodatne opreme pa ceno lahko dvignejo tudi za četrtino ali več.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 215 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/3,7/4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 30.950 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / sobota, 28. avgust 2021 / 12:32

Risji podmladek na Jelovici

Risinja Aida, ki so jo spomladi skupaj s še štirimi risi iz Romunije in Slovaške naselili na Gorenjskem, ima tri mladiče. Opazili sta jih pohodnici, ki sta samico s podmladkom na Jelovici tudi fotogra...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 21. februar 2013 / 07:00

Uspešen tudi z otroki

Magister ljudske medicine Maksim Osipov pomaga pri reševanju simptomov različnih težav posameznikov. Spada med deset najboljših zdravilcev na svetu. Človeka obravnava celostno in najprej odstrani vzro...

GG Plus / četrtek, 21. februar 2013 / 07:00

Uvozniki za spremembe

Sekcija za osebna motorna vozila bo tudi letos aktivna na več področjih.

Šport / četrtek, 21. februar 2013 / 07:00

Podirali so tudi rekorde

Tržič - V kavarni Špela v Tržiču so pripravili tekmovanje GPC Brutal Benchpress oziroma dvigovanje uteži tezno leže brez opreme. Udeležilo se ga je sedemnajst tekmovalcev in ena...

Gospodarstvo / četrtek, 21. februar 2013 / 07:00

Kupec z Madeire plačal za hlod javorja 11.895 evrov

Lastnik hloda gorskega javorja je na sedmi licitaciji slovenskega visoko vrednega lesa zanj dobil 11.895 evrov oz. 6.181 evrov za "kubik".

Gospodarstvo / četrtek, 21. februar 2013 / 07:00

Načrt je povečanje prodaje

Načrt ajdovskega Mlinotesta s pekarno v Škofji Loki (Peks) je povečanje tržnega deleža na Gorenjskem in proizvodnja doma razvitega kakovostnega kruha. V Škofji Loki razvita hrusta (kruh) sta prejemnik...