Razlike na drugi pogled

Test: Audi A4 2.0 TDIe

Pri nemškem Audiju se redko odločijo za revolucionarno preobrazbo svojih avtomobilov, zato tudi zadnja prenova modela A4 ni prinesla dramatičnih zasukov. No, vsaj na prvi pogled res ne, medtem ko je spisek sprememb kar dolg. Na zunanjosti je prenova komaj opazna, saj razen spredaj preoblikovanih žarometov, rahlo spremenjene maske hladilnika ter skoraj nevidno drugačnega odbijača in motorja pokrova ni videti kaj novega.

To v pretežni meri velja tudi v potniški kabini, kjer izstopajo kakovostni materiali in dobra izdelava. Germansko redoljubno zasnovana armaturna plošča je vozniku v zadovoljstvo, a se mora prej privaditi vseh stikal, ki so vsaj na sredinski konzoli nekoliko preveč zgoščena. Trikraki volanski obroč se dobro prilega vozniškim rokam, tudi sedež je dovolj izdatno nastavljiv, da si večina voznikov lahko nastavi pravšnji položaj. Kako je s sedenjem na zadnji klopi, je znano že iz predhodnika, torej prostora ni na pretek, čeprav A4 s 4,70 metra zunanje dolžine nikakor ne sodi med majhne limuzine.

Glavnina novosti je pravzaprav skrita očem. Pod motornim pokrovom je na novo obdelani 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki s svojo močjo ni ravno kakšen športnik, se pa predvsem v nižjih vrtljajih vrti bolj radoživo, čeprav je izgubil nekaj kilovatov moči. Naravnan je namreč predvsem na nižjo porabo goriva, ki pa se ne dokaže, in na manjše obremenjevanje okolja. To seveda pomeni, da se motor pri mirovanju samodejno zaustavi in ob speljevanju ponovno zažene, primanjkljaj moči pa se pokaže ravno takrat, ko je najmanj treba, torej pri naglem pospeševanju.

Kljub temu A4 ostaja vozno uživaški, za kar imajo največ zaslug sicer čvrsto, a vseeno še zmerno udobno podvozje, natančen volanski mehanizem in učinkovite zavore. Pri cenovni politiki še vedno velja, da je za osnovno ceno A4 še vedno dokaj oskubljen, dolgi spiski dodatne opreme pa ceno lahko dvignejo tudi za četrtino ali več.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 215 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,2/3,7/4,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 30.950 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / četrtek, 4. november 2021 / 13:35

Poezija bo še dolgo

»Knjiga, ki jo v tem trenutku zanesljivo potrebujemo,« je k pesniški zbirki To telo, pokončno Jenkove nagrajenke Nine Dragičević zapisala strokovna žirija.

Objavljeno na isti dan


Nasveti / sreda, 6. avgust 2014 / 13:28

Astro kotiček

Predstavljam vam posamezne vedeževalske karte, vseh skupaj je 36. Vsaka karta nam lahko pove več različnih pomenov in nas usmerja k napovedi. Pomembna je seveda kombinacija kart, zato se b...

Kranj / sreda, 6. avgust 2014 / 13:22

Novo nakazilo za vodovod

Kranj – Kot so konec tedna sporočili iz Mestne občine Kranj, so 31. julija od države prejeli nakazilo v višini 252.099,85 evra po 2. in 3. zahtevku za projekt gradnje vodovoda Bašelj–Kranj.

Jesenice / sreda, 6. avgust 2014 / 13:21

Zadonele so partizanske pesmi

Jesenice – Občina Jesenice vsako leto 1. avgusta obhaja svoj spominski dan, ko se spominjajo prvega oboroženega spopada med partizani in Nemci na Gorenjskem. Prvega avgusta 1941 je spopad na Obranc...

Bled / sreda, 6. avgust 2014 / 13:20

TNP opozarja gobarje

Bled – Z avgustom se tudi na območju Triglavskega narodnega parka (TNP), še zlasti na Pokljuki in na Mežakli, začne obdobje največje rasti gob, s tem pa tudi množično obiskovanje gozdov in intenziv...

Gorenja vas-Poljane / sreda, 6. avgust 2014 / 13:18

Na Triglav pritekel v petnajstih urah

Janezu Cankarju, skoraj slepemu športniku z Dolenje Dobrave, je v soboto uspel velik dosežek.