Svetilniki v avli Gorenjskega glasa
Oglejte si razstavo akademskega slikarja in magistra umetnosti Klavdija Tutte, ki je v teh sneženih dneh v avli Gorenjskega glasa pustil pečat morja. Razstava bo na ogled do 1. marca.
Kranj - Klavdij Tutta je otroštvo preživel v Novi Gorici, v Ljubljani je zaključil šolanje, vključno s podiplomskim študijem grafike. Po osamosvojitvi Slovenije je bil prvi, ki je slovensko slikarsko zaprto enklavo naredil dostopno tujini in obratno – tudi slovenski avtorji so se povezali z drugimi tržišči. Sprva se je likovnikom ta ideja zdela čudna, a se je kmalu izkazalo, da ima Tutta prav, saj družba mora biti odprta. Tudi sicer se zavzema za povezovanje in na raznih likovnih festivalih poskuša združiti institucije, ki se same ne znajo ali ne zmorejo povezati. Pravi, da zdrava konkurenca ni slaba, slaba je le zavistna konkurenca. Po njegovem mnenju ima Kranj vse pogoje za umetnost, veliko odličnih prizorišč, manjka le sodelovanje.
Ob odprtju razstave z naslovom Mediteranski svetilniki je dejal, da je njegov večni navdih morje. Rad je priča jutranjemu zbujanju sonca na morju, iz katerega črpa ideje za ustvarjanje. Svetilniki na morju metaforično pomenijo upanje, luč in smerokaz tudi za aktualna družbena vprašanja. Tudi v prihodnje bo raziskoval Mediteran, saj želi ostati zvest svojemu stilu, ki ga z leti razvija. Pri slikanju uporablja žive barve, kar zgleda enostavno, toda barvne kompozicije so zelo zahtevne in kot pravi, jih dobro obvlada šele po enaintridesetih letih ustvarjanja.
Klavdij si je z ženo Klementino Golija, ki je prav tako slikarka, v Kranju ustvaril družino, umetnika si delita tudi prostorni atelje na Gorenji Savi. Kljub gospodarski krizi, ki kaže zobe tudi kulturnikom, Klavdij ne popušča in že pripravlja nove serije slik na doslej največjih platnih. Razstavo si lahko ogledate do petka, 1. marca.