Delavnice za nadarjene učence
Škofja Loka - Na Gimnaziji Škofja Loka so januarja izvedli tri delavnice za nadarjene učence devetega razreda osnovnih šol. Z njimi so želeli doseči, da bi učenci videli, kako poteka pouk v gimnazijskih programih, hkrati pa so želeli na ta način zaključiti triletni projekt Uvajanje medpredmetne kompetence učenje učenja v pouk, ki je potekal pod strokovnim vodstvom Zavoda RS za šolstvo. V času projekta so razvijali motivacijski vidik kompetence, samoregulacijo ter kognitivne strategije. Že leta namreč ugotavljajo, da dijaki ne poznajo učinkovitih strategij učenja. Prijavljeni nadarjeni učenci so se tako preko učenja angleščine, matematike in spoznavanja mitologije seznanjali tudi s strategijami učenja določenega predmetnega področja. Kompetenco učenje učenja pri dijakih razvijajo med razrednimi urami, učitelji pa posamezne kognitivne strategije vključujejo v svoje poučevanje. Že vrsto let pa v tednu pred začetkom novega šolskega leta izvajajo tečaj angleščine za bodoče prvošolce. Na ta način dijake pripravijo na nov način dela ter vsaj delno izravnajo velike razlike v predznanju bodočih dijakov. Za letos razmišljajo, da bi poleg tečaja angleščine organizirali tudi tečaj matematike, sta povedala Jože Bogataj, ravnatelj, in Saša Bogataj Suljanović, svetovalna delavka.