Za užitek je treba trpeti

Test: Kia Rio 1,4 CRDi EX Luxury

Južnokorejska Kia je z novo generacijo modela Rio zelo jasno pokazala, da se namerava za visoka mesta meriti tudi v avtomobilskem razredu, ki je, razen z redkimi izjemami, pripadal evropskim avtomobilskim proizvajalcem. Kajti Rio ima vse tisto, česar ni bilo pri prejšnji generaciji, in tudi vse ali še več, kar zmorejo neposredni tekmeci.

Mladostna zunanjost za seboj potegne kar precej radovednih pogledov, zlasti to velja za agresivni nos, ki se preko mišičastih bokov nadaljuje v visok kombilimuzinski zadek. Petvratna kombilimuzina peterico potnikov pričaka s solidno prostornostjo, nekako pa ne s kakšnim posebnim razkošjem in to velja tudi za prtljažnik. Prostornost potniške kabine gre predvsem na račun dolge medosne razdalje, ob tem pa oblikovalci niso pozabili, da prostorski vtis ustvarjajo tudi premišljene oblike in izbira ustreznih materialov. Pred voznikovimi očmi je razgibana armaturna plošča, ki je zanimiva predvsem v predelu sredinske konzole, manj pa s skoraj preveč strogimi številčnicami merilnikov. Položaj za volanom si brez večjih težav nastavijo tudi višje rasli vozniki, večina stikal je na lahko dostopnih mestih, preglednost naprej je zadovoljiva, malce več pozornosti je treba nameniti vzvratni vožnji. Popolnosti seveda ni, ali pa jo vidi vsak drugače, v Riu pa je morda še najbolj moteča pretirana plastičnost notranjega okolja.

Kadar je v nosu 1,4-litrski turbodizelski štirivaljnik, je vožnja z Riom živahna, mali pogonski stroj namreč hitro doseže najvišji navor, prijeten je zaradi lahkotno delujočega šeststopenjskega ročnega menjalnika in tudi poraba goriva je še v mejah sprejemljivosti. V veselje je tudi precej natančen volanski mehanizem ter to, da elektronski sistem stabilnosti varuje pred nenadzorovanim drsenjem zadka, medtem ko čvrsta (skoraj prečvrsta) nastavitev podvozja skupaj s širokimi aluminijastimi platišči nekoliko poruši udobje.

Že res, da bi se za ceno, ki jo ima Rio, opremljen z močnejšim turbodizlom in oborožen z najboljšim paketom opreme, našel tudi kakšen primerljiv cenejši avtomobil, ampak za užitek je treba trpeti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1396 ccm
Največja moč pri v/min: 66 kW/90 KM pri 4000
Najvišja hitrost: 172 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 4,9/3,7/4,11 l/100 km
Maloprodajna cena: 14.890 EUR
Uvoznik: KMAG, Ljubljana 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / petek, 22. december 2006 / 06:00

Najstarejšim prvo mesto

Kranj - Minulo nedeljo je bil kranjski pokriti olimpijski bazen poln nekdanjih vaterpolistov Triglava, ki so se zbrali, da obudijo spomin na nekdanjega odličnega športni...

Objavljeno na isti dan


Cerklje na Gorenjskem / / 12:15

Krvavec kmalu spet naprodaj

V Uniorju iz Zreč bodo znova poskušali prodati družbo RTC Krvavec. V prejšnjem poskusu prodaje se je za nakup zanimala samo Občina Cerklje.

Razvedrilo / / 12:15

Otoček sredi jezera

Na letošnjem četrtem srečanju ob Blejskem jezeru je sodelovalo rekordnih petsto devet harmonikaric in harmonikarjev. Tako so obiskovalci v nedeljo točno opoldne lahko na blejski promenadi prisluhnili...

Razvedrilo / / 12:04

Praznik harmonike

Minilo bo četrt stoletja, kar je Turistično društvo Besnica prvič organiziralo Gorenjsko prvenstvo harmonikarjev v Besnici. Prireditev se je dobro prijela, frajtonarica zaslovela. Tudi letos petega ju...

Nasveti / / 12:02

Dobrota

Imamo pregovor »dobrota je sirota«. Naš pokojni akademik prof. Anton Trstenjak pa je na enem izmed predavanj z rahlo jezo dejal: »Sirota si ti, ker ne zmoreš dobrote.« V stari Grčiji je Aristotel u...

Kronika / / 11:48

Med prepirom uporabil nož

V noči na nedeljo se je pri rondoju v Bohinjski Bistrici zgodil fizični obračun, ki se je za enega od udeležencev končal v bolnišnici, saj je bil zaboden z ostrim predmetom.