Nasprotujejo enosmernemu prometu
Stanovalci in uporabniki popolnoma dotrajane ceste za nekdanjo Verigo vztrajajo, da niso zadovoljni z vsakršno rešitvijo. Še posebej nasprotujejo načrtovani začasni ureditvi enosmernega prometa.
Radovljica - Občina Radovljica je za petek razpisala prvo od dveh ustnih obravnav v zvezi z izvedbo začasne prometne ureditve ceste za nekdanjo tovarno Veriga, kjer je zdaj poslovno industrijski center Lesc. Promet na omenjeni cesti, na kateri je občina pred dobrim mesecem dni že tretjič neuspešno poskušala zaključiti nujno potrebno rekonstrukcijo, naj bi bil, dokler se razmerja med vsemi uporabniki in lastniki ter občino ne uredijo, enosmeren.
Poročali smo že, da je cestišče zaradi povečanega, predvsem tovornega prometa v zadnjih letih postalo izjemno obremenjeno in zato zelo nevarno predvsem za pešce. »Problem se je začel z razprodajo nekdanje Verige leta 1998. Vse od takrat je na cesti, na katero je vezanih kakih 30 družin, stanje nevzdržno. Ne le, da je cesta od maja naprej gradbišče - je ozka, v slabem stanju, s kar šestimi uvozi do poslovno-proizvodnih objektov na nekaj sto metrih. Po njej se dnevno vozijo in parkirajo težki tovornjaki,« so ogorčeni lastniki stanovanjskih objektov tik ob cesti za Verigo.
Kot pojasnjujejo na občinski upravi, so z investicijsko vzdržavalnimi deli na dolžini 120 metrov začeli že maja. Načrtovana sanacija je bila že spomladi na podlagi sodne odredbe ustavljena še pred dokončanjem, enako se je zgodilo septembra in nato tudi novembra. Že takrat je vodja oddelka za infrastrukturo na občini Radovljica Rado Pintar dejal, da bo občina poskušala poiskati začasno nadomestno rešitev za nujno zagotovitev varnosti, predvsem pešcev, na tem odseku, dokler problema ne bodo rešili na sodišču. A stanovalci in uporabniki omenjene ceste vztrajajo, da niso zadovoljni z vsakršno rešitvijo. »Nasprotujemo začasni ureditvi enosmernega prometa. Predvsem zato, ker iz izkušenj vemo, da se pri nas začasne rešitve pogosto »same od sebe« spremenijo v trajne,« v imenu stanovalcev opozarja Leščan Bojan Vidic. »Domačini, ki nas ni malo, se zato zavzemamo za obvezno dvosmerno cesto od krožišča na Šobčevi cesti do križišča s Finžgarjevo; širino cestišča naj določi stroka, mi pa se strinjamo z vsemi štirimi variantami, ki so jih za občino zrisali projektanti. Enosmerna cesta kot začasna ali trajna varianta v katerokoli smer nikakor ni sprejemljiva in ji odločno nasprotujemo. Zahtevamo, da se do dokončne rešitve vzpostavi stanje, kot je bilo pred pričetkom gradbenih del, ob tem pa naj se upoštevajo naše zahteve za omejitev hitrosti do 40 kilometrov na uro in postavitev cestnih ovir ter omejitev nosilnosti ceste na 3,5 tone, pa tudi postavitev enostranskega hodnika za pešce ter javno razsvetljavo na celotni trasi, predvsem pa za javno razgrnitev osnutkov in javno razpravo v okviru krajevne skupnosti,« je še poudaril Vidic. Javna obravnava začasne rešitve za krajane je razpisana za 3. januar.