Črni bik na vročem asfaltu
Test: Renault Megane Coupe RS 2.0T Red Bull Racing RB7
Tisti, ki vsaj malo poznajo Formulo 1 in povezavo moštva red Bull Racing z Renaultom, vedo, da so Francozi rdečega bika nalepili tudi na ta hip najhitrejši in najbolj športen Renaultov model, Megane RS. Trivratni kupe, ki je nalašč za posebno serijo v črni barvi in okrašen z rumenimi detajli, je zato pridobil še nekaj dodatnega športno dirkaškega šarma. Kdor ne verjame na prvi pogled, naj poskusi, a v rokah in glavi je zagotovo treba imeti nekaj več vozniškega znanja. Recarova sedeža sta čvrsta in neudobno ozka, volanski obroč dobro oprijemljiv, stopalke kovinske in na merilniku hitrosti je najvišja številka 290.
Bencinski štirivaljnik, podprt s turbinskim polnilnikom, še enkrat več potrjuje, da je odličen stroj; že po uvodnih taktih vozniku požene kri po žilah, hitro se zavrti do bližine rdečega polja, ob popuščanju plina postreže z dirkaškim pokanjem v izpušnem sistemu. Konjenica pod motornim pokrovom je namreč močna in iskriva. Ves čas se za volanom zdi, da vročekrvni športnik prenese veliko, zato hitro zvabi voznika k vragolijam, k hitri vožnji skozi ovinke ali visokim hitrostim tam, kjer je to dovoljeno. Sopotniku na desnem sedežu in tistim, ki sedijo zadaj, se voznikovo uživanje najbrž ne zdi posebej zabavno. Renaultov ljudski dirkalnik je namreč na cesti preveč čvrst, da bi lahko pričakovali kakšno posebno udobje, na cestnih grbinah neprijetno poskakuje in ropota in tudi tako dokazuje, da je namenjen predvsem tistemu, ki sedi za volanom in se mu po žilah pretaka tudi nekaj bencina.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1998 ccm
Največja moč pri v/min: 195 kW/265 KM
Najvišja hitrost: 255 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 11,3/6,5/8,2 l/100 km
Maloprodajna cena: 28.990 EUR
Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana