Več žlahtnosti
Novi Hyundai Santa Fe ohranja prepoznavnost znamke.
Santa Fe je za Hyundai eden najpomembnejših modelov za utrjevanje dobrega modela znamke. Zato so mu tudi v tretji generaciji ohranili ime, sicer pa je novi 4,69 metra dolgi športni terenec bolj gibek, prostornejši, udobnejši in tehnično bolje izpopolnjen od svojega predhodnika.
Hyundaijevi oblikovalci so ga zasnovali v stilu tako imenovanega nevihtnega roba, ki ga spredaj zaznamuje široka kromirana maska, na boku pa tekoče linije, ki se končajo v kupejevsko prirezanem zadku. Povsem nov je Santa Fe tudi znotraj, kjer je okolje podobno kot v drugih novejših Hyundaijevih modelih. To pomeni pregledne merilnike, lahko dostopna stikala, za doplačilo tudi velik informacijski zaslon za radijski sprejemnik, telefon, navigacijo in kamero za vzvratno vožnjo. Prtljažni prostor je s 534 osnovnimi litri spodobno velik, tudi udobja za potnike ne manjka. Pogonu so namenjeni trije motorji, osnovni 2,4-litrski bencinski s 128 kilovati (174 KM) je na voljo samo s sprednjim pogonom, oba turbodizelska, 2,0-litrski s 110 kilovati (150 KM) in 2,2-litrski s 145 kilovati (197 KM), pa s samodejnim štirikolesnim pogonom. Poleg šeststopenjskega ročnega je pri vseh motorjih na voljo tudi samodejni šeststopenjski menjalnik. Oprema je razdeljena v pet različnih nivojev, zelo spodobno je Santa Fe z dodatki za varnost in udobje založen že pri drugem. Cene se začenjajo pri 27.990 evrih (bencinski) in 32.690 evrih (dizelski motor).