Ivo Švrljuga: "Navade slovenskih uporabnikov so se močno spremenile. Za boljšo uporabniško izkušnjo, ugodnejše cene in inovativne pristope v ponudbi so pripravljeni zamenjati ponudnike storitev. Ker je življenje v Sloveniji vsak dan težje in so ljudje soočeni z zmanjševanjem pravic in ugodnosti, smo vsi bolj občutljivi, pričakovanja do ponudnikov pa so vedno višja."

Uporabnikom lahko ponudimo največ

"Zaslužni smo, da imajo vsi slovenski uporabniki boljše pogoje in bolj pošteno ponudbo, kar je v svojih poročilih ugotovila tudi Evropska komisija. Prav zaradi nižanja cen na pošten nivo smo bili in smo še vedno marsikomu trn v peti," pravi Kranjčan Ivo Švrljuga, direktor Tušmobila.

Tušmobil v teh dneh praznuje pet let in 250-tisočega uporabnika. Ali sedaj že lahko trdite, da ste pomemben igralec na trgu mobilnih operaterjev v Sloveniji?

»V petih letih smo dokazali, da je slovenski trg dovolj velik za tri močne mobilne operaterje s pomembnim deležem. Brez lažne skromnosti trdim, da smo kot tretji največji mobilni operater z lastnim omrežjem in najhitrejšo rastjo popolnoma enakovreden igralec na slovenskem telekomunikacijskem trgu. Nedvomno smo s številnimi mejniki v miselnosti in ponudbi dokazali, da znamo trgu ponuditi, kar potrebuje, in to sta nam priznala tudi konkurenta, ki sta sledila z objavami novih paketov spomladi 2012. Zaslužni smo, da imajo vsi slovenski uporabniki boljše pogoje in bolj pošteno ponudbo, kar je v svojih poročilih ugotovila tudi Evropska komisija. Prav zaradi nižanja cen na pošten nivo smo bili in smo še vedno marsikomu trn v peti.«

Za pozitivno poslovanje operaterji potrebujete določeno število naročnikov oziroma tržni delež. Ste vi s četrt milijona uporabnikov presegli mejo rentabilnosti oziroma koliko naročnikov še potrebujete za to?

»Telekomunikacijski trg je izjemno dinamičen in zelo konkurenčen, zato je težko ocenjevati mejo rentabilnosti zgolj po številu uporabnikov. Z optimizacijo poslovanja smo uspeli stabilizirati naše poslovanje, ga naredili vitkega in fleksibilnega. Tako smo ustvarili nove vire, ki jih zdaj vlagamo v uporabnika, njemu prilagojeno ponudbo, in nadgradnjo uporabniške izkušnje.«

Kako lahko je Slovence premamiti s ponudbo, če ne marajo menjati niti banke, zavarovalnice, dobavitelja električne energije …? In hkrati velja, da je klicanje v Tušmobil drago, omrežje pa ne deluje, kot bi moralo?

»Ni res. Navade slovenskih uporabnikov so se močno spremenile. Za boljšo uporabniško izkušnjo, ugodnejše cene in inovativne pristope v ponudbi so pripravljeni zamenjati ponudnike storitev. Ker je življenje v Sloveniji vsak dan težje in so ljudje soočeni z zmanjševanjem pravic in ugodnosti, so uporabniki vedno bolj občutljivi, njihova pričakovanja do ponudnikov pa so vedno višja. Vsi si želimo več za primerno ceno. Najboljši dokaz smo v Tušmobilu, saj imamo tehnološko sodobno in do okolja prijazno mobilno omrežje, s katerim pokrivamo že skoraj 99 odstotkov prebivalstva. Letos smo zgradili dodatne bazne postaje in nadgradili obstoječe omrežje. Večkrat smo dokazali, da lahko uporabniki s prehodom k Tušmobilu zmanjšajo svoje stroške in dobijo več za svoj denar. Z vsakim novim uporabnikom se vrednost naše ponudbe za obstoječe in nove uporabnike povečuje, saj se lahko v Tušmobil skupini medsebojno kličejo brez stroškov.«

Ali lahko ponudite več kot konkurenca, boljše in cenejše storitve?

»Zaradi optimizacije poslovanja, ekipe in znanja ter drugih razlogov verjamemo, da lahko slovenskemu uporabniku ponudimo največ za najboljšo ceno. Pripravite si izračun s predvidenim stroškom 15 evrov in videli boste, pri kom dobite največ mobilnih storitev. Odgovor je jasen.«

Paketna ponudba pri Tušmobilu velja le za storitve v vašem omrežju, zunaj njega naročniki drago plačujejo. So težave z omrežjem preteklost?

»V preteklih petih letih smo zgradili 550 baznih postaj, s tem pokrili skoraj 99 odstotkov prebivalstva, kot prvi ponudili UMTS storitve na 900 megaherzih in na ta način Slovencem približali sodobno izkušnjo mobilnega interneta. Imamo tehnološko napredno opremo, ki je prijazna do okolja in energetsko varčna. Število uporabnikov na bazno postajo je pri nas najnižje, kar omogoča hitre in neovirane storitve. Vse to kaže na našo zavezanost k razvoju sodobne in celovite tehnološke platforme. Mnenje, ki ste ga omenili, zagotovo izvira iz preteklosti in ne odraža današnjega realnega stanja. Danes imajo težave z omrežjem in njegovo zmogljivostjo kvečjemu drugi. Če poenostavim, uporabniki Tušmobila imajo, ob dodatni varovalki v obliki gostovanja v omrežju Telekoma, na voljo daleč najboljše omrežje. Ne drži argument o paketnih ponudbah v lastnem omrežju, saj FREE paketi ne poznajo nikakršnih omejitev. Papir prenese vse, zato vabim bralce, da sami preizkusijo zgornje trditve.«

Skoraj od ustanovitve se govori o prodaji Tušmobila. Matjaž Zadravec, predsednik uprave Skupine Tuš, je pred meseci dejal, da je na prodaj vse. Kako resno skupina danes prodaja Tušmobil?

»Danes je za pravo ceno res naprodaj vse. Realnost današnjega poslovnega okolja je, da so vlagatelji izjemno previdni, kar se vidi tudi pri prodaji državnih naložb, ne glede na indice, ki prihajajo iz medijev ali s strani nekaterih politikov, da naj bi imela država veliko resnih ponudb za nakup Telekoma. Da Slovenija in slovensko poslovno okolje ne uživata prevelikega ugleda v tujini in da jo, zaradi netransparentnosti, ki vlada zaradi prevelike povezanosti poslovnega, političnega in na žalost tudi pravnega sistema, ocenjujejo celo kot rizično območje. Vodstvo Tušmobila deluje v realnem okolju, ki nas ocenjuje vsak dan, in smo zato primarno usmerjeni k nalogam, kar jih lahko opravimo danes. To pa so upoštevanje želja potrošnikov, optimizacija poslovanja, iskanje sinergij znotraj Skupine in z zunanjimi partnerji, odprtost za strateško povezovanje … Če bomo opravili domačo nalogo z odliko na vseh naštetih področjih, lahko dokažemo, da smo podjetje, ki ima pravo vrednost.«

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / torek, 5. julij 2022 / 08:04

Pogonska goriva od danes dalje cenejša

Ljubljana – Od danes na bencinskih servisih zunaj avtocest veljata nekoliko nižji ceni dizelskega goriva in 95-oktanskega bencina. Do 18. julija bo treba za liter prvega odšteti 1,808 evra, liter 9...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / ponedeljek, 27. december 2021 / 20:46

DZ sprejel nov interventni zakon za blažitev posledic covida-19

Ljubljana – DZ je sprejel nov protikoronski zakon z dodatnimi ukrepi za omilitev posledic epidemije covida-19. Prinaša nove dodatke za najbolj ranljive, uvaja odškodninsko odgovornost za primer zap...

Škofja Loka / ponedeljek, 27. december 2021 / 18:52

Za manjše količine zavržene hrane

Ekologi brez meja so v sodelovanju z Lidlom Slovenija začeli izvajati program Hrana svoje mesto najde, njegov namen pa je poiskati možnosti za zmanjšanje količin zavržene hrane.

Kronika / ponedeljek, 27. december 2021 / 18:50

Usposabljajo nadzornike

Soriška planina – Center za izpopolnjevanje in usposabljanje v Policijski akademiji je letos že četrto leto zapored izvedel usposabljanje za nadzornike na smučišču. Novembra je potekalo osemurno ob...

Gospodarstvo / ponedeljek, 27. december 2021 / 18:48

Nove finančne spodbude Eko sklada

Kranj – Eko sklad je objavil štiri nove javne pozive za dodelitev finančnih spodbud. Pet milijonov evrov nepovratnih sredstev in dva milijona evrov kreditov namenja gospodarstvu za naložbe v učinko...

Slovenija / ponedeljek, 27. december 2021 / 18:48

Vzpostavili bazno postajo mobilnega omrežja

Kranj – BeeIN, prvi slovenski operater za digitalizacijo industrij, ki s storitvami poslovno-kritične povezljivosti strankam omogoča boljše in učinkovitejše upravljanje infrastrukture, je ta mesec...