Balada za umirjanje
Test: Kia Rio Sport Sedan 1.4 CVVT EX Plus
Nekateri imajo v avtomobilu radi umirjeno glasbo, ker se jim potem zdi, da bo takšna tudi vožnja. Drugi imajo radi umirjene podobe in sem spada tudi limuzinska različica Kie Rio.
Limuzina je za celih 32 centimetrov daljša od tri- ali petvratne izvedbe, posledično pa se ponaša s solidno prostornim 389-litrskim prtljažnikom, seveda pa tudi z zadkom, ki ne deluje odbijajoče, pač pa dinamično in mladostno. Zasnova in oblika armaturne plošče, ki je lahko tudi dvobarvna, na prvi pogled morda nekoliko zaostaja za dinamiko zunanjosti, pogled na merilnike ne vzbuja kakšnih posebnih čustev, še manj nekoliko nerodna stikala za nastavitev klimatske naprave na sredinski konzoli. Rio ima lahko vse, kar je v sodobnih avtomobilih skoraj običajno, na primer radijski sistem z možnostjo priključka zunanjih naprav, brezžični sistem za telefon, ogrevan volanski obroč in tako naprej. Z energičnim 14-litrskim bencinskim štirivaljnikom limuzina z dinamično in všečno zunanjostjo postane še navdušujoče živahna. Motor deluje kultivirano in zagrizeno, zaradi ugodno razporejenega navora vozniku ni treba veliko posegati po prestavni ročici šeststopenjskega menjalnika in motorni trušč je zelo dobro zadušen. Avtomobil ima med serijsko opremo šest zračnih varnostnih vreč in elektronski stabilizacijski sistem, v boljšem nivoju opreme tudi klimatsko napravo in še nekaj drugih dodatkov, ki naredijo sorazmerno ugodno kombinacijo.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1396 ccm
Največja moč pri v/min: 80 kW/109 KM
Najvišja hitrost: 185 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 4,3/ 7,0/ 5,3 l/100 km
Maloprodajna cena: 12.990 EUR
Zastopnik/uvoznik: KMAG, Ljubljana