Igrivost z začimbami

Test: Renault Twingo Gordini TCE 100

Zgodba o najnovejšem Renaultovem Twingu je že znana. Nastaja v deželi cvička in je edini tako rekoč slovenski avtomobil. Ker sprva ni pritegnil dovolj pozornosti, je spomladi dobil sveža oblačila, med njimi pa tudi nekoliko športnejšo verzijo, ki ima dodano oznako Gordini. Ni kaj, vsaj na zunaj se je oblikovalsko delo dobro obneslo in Twingo je z »nategovanjem« obraznih potez dobil tisto, kar mu je manjkalo, to je več igrivosti. In za tiste, ki bi radi imeli majhen mestni avtomobil s športnim pridihom, je Gordini kar prav­šnja zadeva.

Pod njegovim motornim pokrovom se trudi 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki s pomočjo rahlo pihajočega turbinskega polnilnika zna biti živahen, čeprav to začini tudi z dobršno mero hrupa. Petstopenjski ročni menjalnik bi bil lahko za spoznanje bolj kooperativen, podvozje ni izrazito športno in Twingo tudi ni nikakršen čistokrvni športnik. Notranjost sledi tistemu, kar obeta zunanjost, torej kombinaciji igrivosti in uporabnosti; voznik ima pred očmi merilnik vrtljajev, na sredini pod vetrobranskim steklom je še vse drugo. Da sopotnikom ni dolgčas, je mogoče z radijskim sprejemnikom spojiti tudi zunanje podatkovne nosilce, sicer pa je povsod dovolj modre barve. Drugo vprašanje pa je, kako modra je odločitev za tega malčka, ki s svojo ceno leze tudi med avtomobile, ki so za številko večji.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1149 ccm
Največja moč pri v/min: 75 kW/100 KM
Najvišja hitrost: 189 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 4,7/ 5,7 l/100 km
Maloprodajna cena: 13.090 EUR
Zastopnik/uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / nedelja, 4. december 2022 / 15:14

Novi razvojni cilji

Gospodarstveniki so na 17. Vrhu slovenskega gospodarstva oblikovali ključne cilje do leta 2030 ter se posvetili izzivom, ki nas čakajo v prihodnjih letih.

Objavljeno na isti dan


Kronika / torek, 4. marec 2008 / 07:00

Nepredvidljivi in učinkoviti

Gorenjski policisti so v zadnjih mesecih pri svojem delu bolj nepredvidljivi kot v preteklosti, kar vsaj za zdaj daje tudi boljše rezultate. Po novem bo brez prisotnosti policistov deloval tudi stacio...

Železniki / torek, 4. marec 2008 / 07:00

Iz solidarnostnega sklada 8,25 milijona evrov

Železniki – Slovenija naj bi za odpravo posledic septembrske vodne ujme iz evropskega solidarnostnega sklada dobila 8,25 milijona evrov, je v torek popoldne ob obisku v Železniki...

Avtomobilizem / torek, 4. marec 2008 / 07:00

Že takoj prvo mešanje kart

Prodaja novih avtomobilov je stekla bolje kot lani, vendar je statistika zaradi dnevnih registracij še vedno popačena.

Avtomobilizem / torek, 4. marec 2008 / 07:00

Prestižne želje

Subaru se postavlja s prenovljenim prestižnim športnim terencem Tribeca.

Avtomobilizem / torek, 4. marec 2008 / 07:00

Volvo izdelal 15 milijonov avtomobilov

Prvi Volvo z imenom ÖV4 (kratica ÖV v švedščini pomeni »odprti avtomobil«, številka 4 pa je označevala število valjev v motorju novega švedskega avtomobila) je tekoče trakove zapustil 14. aprila...