Igrivost z začimbami
Test: Renault Twingo Gordini TCE 100
Zgodba o najnovejšem Renaultovem Twingu je že znana. Nastaja v deželi cvička in je edini tako rekoč slovenski avtomobil. Ker sprva ni pritegnil dovolj pozornosti, je spomladi dobil sveža oblačila, med njimi pa tudi nekoliko športnejšo verzijo, ki ima dodano oznako Gordini. Ni kaj, vsaj na zunaj se je oblikovalsko delo dobro obneslo in Twingo je z »nategovanjem« obraznih potez dobil tisto, kar mu je manjkalo, to je več igrivosti. In za tiste, ki bi radi imeli majhen mestni avtomobil s športnim pridihom, je Gordini kar pravšnja zadeva.
Pod njegovim motornim pokrovom se trudi 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki s pomočjo rahlo pihajočega turbinskega polnilnika zna biti živahen, čeprav to začini tudi z dobršno mero hrupa. Petstopenjski ročni menjalnik bi bil lahko za spoznanje bolj kooperativen, podvozje ni izrazito športno in Twingo tudi ni nikakršen čistokrvni športnik. Notranjost sledi tistemu, kar obeta zunanjost, torej kombinaciji igrivosti in uporabnosti; voznik ima pred očmi merilnik vrtljajev, na sredini pod vetrobranskim steklom je še vse drugo. Da sopotnikom ni dolgčas, je mogoče z radijskim sprejemnikom spojiti tudi zunanje podatkovne nosilce, sicer pa je povsod dovolj modre barve. Drugo vprašanje pa je, kako modra je odločitev za tega malčka, ki s svojo ceno leze tudi med avtomobile, ki so za številko večji.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 1149 ccm
Največja moč pri v/min: 75 kW/100 KM
Najvišja hitrost: 189 km/h
Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 4,7/ 5,7 l/100 km
Maloprodajna cena: 13.090 EUR
Zastopnik/uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana