Mesto nezanimivo za mlade
Kamnik - To je le ena od ugotovitev mladih arhitektov iz skupine Štajn, ki skupaj z Občino Kamnik pripravljajo strategijo za razvoj in oživitev mestnega središča. S strategijo, ki so se je lotili že letos spomladi, želijo v Kamniku nadgraditi dosedanja prizadevanja za oživitev mestnega središča.
»Gre za nadaljevanje dosedanjih aktivnosti naše skupine, ki je z delavnicami, raziskovalnimi projekti in prostorskimi instalacijami doslej že preizkušala prostorske možnosti in odzive prebivalcev mestnega središča,« je povedal Sinan Mihelčič iz skupine Štajn. Opravili so tudi anketo, s katero so pridobili informacije o pogojih, potrebah in vizijah različnih institucij in interesnih skupin ter posameznikov, zainteresiranih za ureditev območja, ki sega od Doma kulture Kamnik na severu do osnovnih šol na jugu. Pripravili so tudi več delavnic, prve ugotovitve pa izpostavljajo številna področja, ki bi jih strategija lahko zajela. »Ena izmed bolj perečih tem je prometna ureditev mestnega središča, ki bi jo lahko urejali z enosmernim prometom ali pa celo z zaprtjem s posebnim prometnim režimom. Mestno središče se je izkazalo tudi za slabo dostopno gibalno oviranim in starejšim meščanom, zaradi pomanjkanja primernih prostorov in aktivnosti pa nezanimivo za mlade. Ena izmed privlačnejših idej je tudi skupna blagovna znamka tukajšnjih trgovcev - Trgovska ulica Šutna, s katero bi v center privabljali kupce in tudi turiste,« še pravijo mladi arhitekti, ki priznavajo, da v mestnem središču sicer vedno več kreativcev in malih obrtnikov najde svoj prostor za delo in da so nekateri lastniki stavb najemnine že znižali in tako posredno omogočili, da se mesto znova prebuja.
Štajnovci bodo podobne delavnice nadaljevali jeseni, veseli pa so tudi odziva občine, ki si po njihovih ugotovitvah močno prizadeva, da se mestno središče oživi.