Doda(t)na moč

Test: Renault Scenic Dynamique 1.6 dCi 130 Energy

Renaultov kompaktni enoprostorec si je v podobi zadnje generacije dovolj dobro utrdil položaj v zahtevnem in vse bolje zasedenem razredu. Prav zato sta bili manjša lepotna operacija in tehnična okrepitev logični potezi za kljubovanje agresivnim tekmecem. Prenovljeni Scenic je namreč z manjšimi zunanjimi spremembami videti bolj samozavestno, privrženost sodobnosti pa so mu podkrepili z dnevnimi lučmi, s svetlečimi diodami.

A bistvo kompaktnih enoprostorskih avtomobilov je še vedno v njihovi prostornosti in uporabnosti. Scenicovo družinsko naravnanost potrjuje prostoren prtljažni prostor, ki lahko sprejme znatno količino tovora, z odstranjevanjem druge vrste posamičnih sedežev pa se še krepko poveča. Pri sedežih ostaja pripomba, da se ti še vedno ne zložijo v dno kot pri večini novejših tekmecev, ampak jih je treba odstraniti, prav lahki pa niso.

Napredek, ali bolje rečeno osvežitveni poseg, je viden tudi izza volana. Grafika osrednjega digitalnega merilnika, na katerem se tako rekoč prikazuje vse, kar rabi voznik, je znova izboljšana in najbrž bo nasprotnikov digitalizacije vse manj. Naravnost odličen je radijski sistem, za doplačilo pa se je mogoče odločiti še za vgrajeno navigacijo s kartografijo številnih držav.

Prava in verjetno najpomembnejša Scenicova novost je skrita pod motornim pokrovom. Tam je dobil mesto novi 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je v slogu »zelene« miselnosti manjši in lažji, a hkrati enako zmogljiv. Nobenega dvoma ni, da se z avtomobilom dobro ujemata, kar velja tudi za dokaj natančen šeststopenjski ročni menjalnik. Motor je nezahteven in lahkoten, v vsem delovnem območju postreže z zadostno zalogo navora in tudi pri pospeševanju mu ni mogoče očitati lenobnosti. Scenicova kolesa se kljub višjemu težišču dobro spojijo z vozno podlago in zavore korektno opravljajo svoje delo, zato se vozniku na trenutke zahoče tudi bolj dinamične vožnje.

Osvežitveni poseg je bil torej korak v pravo smer, zlasti, ker se avtomobil bliža zrelemu delu življenjskega cikla.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 96 kW/130 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,1/ 4,4/ 4,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 23.280 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / ponedeljek, 26. oktober 2009 / 07:00

Nov, okolju prijaznejši pometalni stroj

Komunala Kranj ima novo pometalno vozilo Dulevo 5000 Evolution, ki ga je na podlagi razpisa vzela v poslovni najem, kar pomeni 3500 evrov na mesec za obdobje štirih let.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / nedelja, 31. marec 2019 / 22:06

Kaj vpliva na učne dosežke učencev

Starši in učitelji si želimo uspešne učence, ki dosegajo visoke učne rezultate in so hkrati motivirani za učenje. Vsi šolski sistemi iščejo čarobno formulo, kako to doseči. Avstralski znanstvenik i...

Kronika / nedelja, 31. marec 2019 / 22:05

Vpitje prodajalke ju je preplašilo

Kranj – Kranjski kriminalisti so v torek zvečer na Poštni ulici v Kranju obravnavali prijavo poskusa ropa, ki ga sicer policija obravnava kot drzno vedenje dveh neznanih moških, ki sta zamaskirana...

Gospodarstvo / nedelja, 31. marec 2019 / 22:01

V družbi Poclain Hydraulics lani rekordna rast

V žirovskem podjetju Poclain Hydraulics se za lani lahko pohvalijo z rekordno rastjo, letos so v napovedih previdnejši in napovedujejo zmerno rast.

Kultura / nedelja, 31. marec 2019 / 22:01

Svet pod lupinami školjk

V Galeriji Pogled umetnine iz keramike razstavlja mlada kiparka Tamara Bregar.

Šport / nedelja, 31. marec 2019 / 21:59

Za konec rekord in stopničke

Na zadnji tekmi se je z rekordom in tretjim mestom med našimi smučarskimi skakalkami najbolj izkazala Nika Križnar.