Doda(t)na moč

Test: Renault Scenic Dynamique 1.6 dCi 130 Energy

Renaultov kompaktni enoprostorec si je v podobi zadnje generacije dovolj dobro utrdil položaj v zahtevnem in vse bolje zasedenem razredu. Prav zato sta bili manjša lepotna operacija in tehnična okrepitev logični potezi za kljubovanje agresivnim tekmecem. Prenovljeni Scenic je namreč z manjšimi zunanjimi spremembami videti bolj samozavestno, privrženost sodobnosti pa so mu podkrepili z dnevnimi lučmi, s svetlečimi diodami.

A bistvo kompaktnih enoprostorskih avtomobilov je še vedno v njihovi prostornosti in uporabnosti. Scenicovo družinsko naravnanost potrjuje prostoren prtljažni prostor, ki lahko sprejme znatno količino tovora, z odstranjevanjem druge vrste posamičnih sedežev pa se še krepko poveča. Pri sedežih ostaja pripomba, da se ti še vedno ne zložijo v dno kot pri večini novejših tekmecev, ampak jih je treba odstraniti, prav lahki pa niso.

Napredek, ali bolje rečeno osvežitveni poseg, je viden tudi izza volana. Grafika osrednjega digitalnega merilnika, na katerem se tako rekoč prikazuje vse, kar rabi voznik, je znova izboljšana in najbrž bo nasprotnikov digitalizacije vse manj. Naravnost odličen je radijski sistem, za doplačilo pa se je mogoče odločiti še za vgrajeno navigacijo s kartografijo številnih držav.

Prava in verjetno najpomembnejša Scenicova novost je skrita pod motornim pokrovom. Tam je dobil mesto novi 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je v slogu »zelene« miselnosti manjši in lažji, a hkrati enako zmogljiv. Nobenega dvoma ni, da se z avtomobilom dobro ujemata, kar velja tudi za dokaj natančen šeststopenjski ročni menjalnik. Motor je nezahteven in lahkoten, v vsem delovnem območju postreže z zadostno zalogo navora in tudi pri pospeševanju mu ni mogoče očitati lenobnosti. Scenicova kolesa se kljub višjemu težišču dobro spojijo z vozno podlago in zavore korektno opravljajo svoje delo, zato se vozniku na trenutke zahoče tudi bolj dinamične vožnje.

Osvežitveni poseg je bil torej korak v pravo smer, zlasti, ker se avtomobil bliža zrelemu delu življenjskega cikla.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1598 ccm

Največja moč pri v/min: 96 kW/130 KM

Najvišja hitrost: 195 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,1/ 4,4/ 4,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 23.280 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sobota, 19. december 2009 / 07:00

Božični koncert sester Trobec Žagar

V nedeljo, 20. decembra, ob 17. uri bo v Galeriji Avsenik v Begunjah plesna čajanka, ob 19. uri pa bo božični koncert Skupine sester Trobec Žagar, ki v zborovski izvedbi prepeva tudi Avsenikove s...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / petek, 19. december 2008 / 07:00

Navihanke z naj vižo

Radio Slovenija je v Festivalni dvorani na Bledu pripravil tradicionalni izbor Naj viže leta 2008.

Naklo / petek, 19. december 2008 / 07:00

Nasmeh za otroke

Pod tem naslovom je Šolski sklad Osnovne šole Naklo pripravil 15. decembra dobrodelni koncert v Domu Janeza Filipiča.

Šport / petek, 19. december 2008 / 07:00

Zgodovinska zmaga blejskih odbojkarjev

Odbojkarji ACH Volleyja so v ligi prvakov prvič slavili v gosteh, po napetem obračunu pa so ugnali francosko ekipo Beauvais Oise.

Kranj / petek, 19. december 2008 / 07:00

Bukovnik bi letošnje leto najraje pozabil

Kranj - »Letošnje leto bi najraje čim prej pozabil,« je na prednovoletnem srečanju z novinarji povedal Rajko Bukovnik, predsednik Sveta gorenjskih sindikatov, ki je z neka...

Jesenice / petek, 19. december 2008 / 07:00

Vox Carniolus slavil v Bratislavi

Jesenice - Komorni zbor Vox Carniolus z Jesenic se je iz slovaške Bratislave pred dnevi vrnil z naslovom najboljšega zbora na 3. mednarodnem tekmovanju v adventni in božični glas...