Medvedka je bolj okrogla
Nova Fiatova Panda je večja, prostornejša in bolje tehnično podkovana.
Tretja generacija Fiatove Pande prihaja na ceste s tradicijo modela iz leta 1980 in dediščino druge generacije izpred devetih let. Po merah je s 3,64 metra skupne dolžine za dobrih deset centimetrov daljša od predhodnice, to pa pomeni prostornejšo notranjost, ki je oplemenitena z izdatnejšo opremo, in prtljažnik z 225 osnovnimi litri, ki se s podiranjem zadnje klopi izdatno poveča na 870 litrov. Oblikovalci zunanjosti so se poigravali s kombiniranjem oglatih in okroglih linij, ki se nadaljujejo tudi v potniški kabini. Sveže ideje so najbolj vidne na armaturni plošči, z razgibanimi merilniki, stikali in ročico ročne zavore. Zrelost je dokazana z možnostjo priključka navigacijskega sistema in brezžične povezave s telefonom in nenazadnje, udobju voznika in potnikov lahko streže tudi samodejna klimatska naprava, varnosti pa med drugim šest varnostnih vreč in elektronski sistem stabilnosti.
Motorna izbira se začne z znanim in preizkušenim ter delno osveženim 1,2-litrskim bencinskim štirivaljnikom (51 kW/69 KM), ki bo na voljo tudi s pogonom na utekočinjen naftni plin. Na novo sta v pandi 0,9-litrska trivaljnika, šibkejši atmosferski (48 kW/65 KM) in močnejši, ki mu pomaga turbinski polnilnik (62 kW/85 KM). Ostaja tudi 1,3-litrski turbodizelski štirivaljnik (55 kW/75 KM). Čez nekaj mesecev pride še panda s štirikolesnim pogonom. Panda z osnovnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem in najnižjim paketom opreme (brez klimatske naprave) stane 7.990 evrov, najdražja z dizelskim 11.690 evrov (samodejna klimatska naprava), letos jih nameravajo prodati okoli sto, vsaj dvakrat toliko pa še prejšnjih modelov.