Pozdrav elektriki
Opel je tudi na slovenskem trgu predstavil novo Ampero.
Kot je bilo napovedano, so tudi pri Oplu zapeljali v električno prihodnost in na slovenskem trgu premierno predstavili nov električni avtomobil Ampera. Oplovo Ampero poganja električni pogonski sistem s podaljšanim dosegom in polnjenjem iz gospodinjskega omrežja na svetu, ki vozilu skupaj z bencinskim motorjem omogoča do 500 kilometrov dosega. Litij-ionski baterijski modul z zmogljivostjo shranjevanja 16 kWh in dolgo življenjsko dobo napaja električno pogonsko enoto, ki razvije 111 kW (150 KM) in 370 Nm navora. Z električno energijo, shranjeno v baterijah, je mogoče glede na razmere in način vožnje prevoziti od 40 do 80 kilometrov, ko električne energije zmanjka, priskoči na pomoč 1.4-litrski bencinski motor s 63 kilovati (86 KM), s čimer Amperin skupni doseg lahko znaša tudi več kot 500 kilometrov.
Varnost je na visoki ravni, baterije so vgrajene v jekleno ohišje, elektronsko nadzorovane in tekočinsko hlajene, da ne pride do pregrevanja. Pred polnjenjem z napajalnim kablom je treba poskrbeti, da je kapaciteto električne napeljave in vtičnice ustrezno pregledal in odobril usposobljen električar. Ker je polnilni komplet prirejen polnjenju na običajno 220 V vtičnico, je akumulator mogoče polniti doma. Strošek vožnje je seveda odvisen od načina vožnje in po kateri tarifi polnite akumulatorje. Nemajhen vpliv ima tudi izbira dobavitelja električne energije. Povprečen strošek za elektriko na 100 prevoženih kilometrov naj bi znašal 2 evra, ob upoštevanju vplivnih dejavnikov in njihovi optimizaciji pa je lahko vožnja še nekoliko cenejša. Cena se še vedno zdi nekje v oblakih z 42.900 evri za osnovno različico, od tega pa se lahko odšteje še državno ekološko subvencijo.