
Trdno na drugem mestu
Zavarovalnica Adriatic Slovenica je lani povečala tržni delež in se še bolj učvrstila na drugem mestu.
Kranj - Zavarovalnica Adriatic Slovenica je lani zbrala 265,6 milijona evrov bruto zavarovalne premije, za škode izplačala 186,5 milijona evrov in ob tem ustvarila 7,7 milijona evrov čistega dobička. Kot je ob tem na petkovi novinarski konferenci v Kranju povedal predsednik uprave Gabrijel Škof, so glede na kosmato obračunano premijo povečali tržni delež na slovenskem zavarovalnem trgu z 12,47 na 12,68 odstotka in se s tem še bolj trdno ustalili na drugem mestu. Lani so tako pri premoženjskih kot zdravstvenih in življenjskih zavarovanjih poslovali pozitivno. Pri premoženjskih zavarovanjih niso beležili večje škode, zaradi krize se je pri življenjskih zavarovanjih povečalo število odkupov, na poslovanje pa sta vplivala tudi večji obseg škod pri zdravstvenih zavarovanjih in negativna gibanja na kapitalskih trgih.
Kranjska poslovna enota krepi tržni delež na Gorenjskem, uspešno je poslovala tudi lani, ko je po besedah direktorja Francija Strniše zbrala 23,2 milijona evrov premije in za škode izplačala 14,9 milijona evrov. Povečanje obsega poslovanja jim omogoča tudi zaposlovanje, tako so lani in v prvih treh letošnjih mesecih zaposlili pet tržnikov. V ponedeljek se je na sedežu enote v Kranju tudi začel Teden odprtih vrat, na katerem bodo obiskovalcem predstavili ponudbo zavarovanj ter številne dejavnosti na področju prometne in zdravstvene preventive.
Član uprave Jacob Westerlaken je poudaril, da se v zavarovalnici odzivajo na potrebe strank, zato tudi razvijajo nova zavarovanja in posodabljajo obstoječa ter iščejo nove prodajne poti. Izvršna direktorica za področje trženja Karmen Škoda Piško je predstavila novosti pri zavarovanjih, med drugim možnost sklenitve zavarovanja prek mobilnega telefona, predstavitev kontaktov za sklenitev zavarovanj na mobilni aplikaciji in nov portal za prijavo škode, prek katerega stranke lahko spremljajo tudi reševanje odškodninskega zahtevka.