Pot navzgor
Hyundai postavlja na ceste novi samozavestni i30.
Južnokorejski Hyundai si je s prvo generacijo modela i30 iz leta 2007 tlakoval pot za resnejši prodor v spodnji srednji razred na evropskih trgih. Zato so si upali novo generacijo tega modela zasnovati bolj drzno in brezkompromisno in se resneje vmešali v bitko za najvišja mesta. Novi i30 je s 4,30 metra nekoliko daljši, širši in nižji od predhodnika, zunanjost pa radodarno razkriva tako imenovano fluidno oblikovanje, ki so ga pri Hyundaiju začeli prakticirati z večjim i40. Seveda je dopuščeno, da novinec ne bo za vse okuse, bolj umirjenim se bo morda zdel celo preveč agresiven, vsekakor pa ima dovolj drugih prepričljivih lastnosti. Notranjost je prostorsko bolje izkoriščena, večji je tudi prtljažnik, ki je z osnovnih 378 povečljiv na 1316 litrov, kar je za desetino več kot pri predhodniku. Povsem na novo je zasnovano voznikovo delovno okolje, ki prav tako spominja na večjega sorodnika, v primerjavi s predhodnikom pa ima novinec tudi več asistenčnih sistemov, na primer kamero za nadzor vzvratne vožnje.
Hyundai za novinca ponuja tri bencinske in tri turbodizelske motorje. Bencinski del palete začenja 1,4 litrski štirivaljnik, ki razvije 73 kilovatov (99 KM), sledi mu 1,6-litrski z 88 kilovati (120 KM) in močnejša izvedba z 99 kilovati (135 KM). Osnovni turbodizelski štirivaljnik je 1,4-litrski, iz sebe iztisne 66 kilovatov (90 KM), na voljo sta še 1,6-litrska, šibkejši z 81 kilovati (110 KM) in močnejši s 94 kilovati (128 KM). Oprema je razdeljena v štiri sorazmerno dobro založene nivoje, najcenejši i30 pa je naprodaj za 13.900 evrov.