Nič več posebnega ličenja

Test: Nissan Micra 1.2 Acenta City CVT

Nissanov najmanjši model Micra je v prejšnji generacijski izvedbi s svojim nagajivim videzom navduševal predvsem ženski del vozniške populacije. Z novim modelom so ambicije širše, toda na avtomobilskem nebu je tudi vse več temnih oblakov.

Ob poplavi novih malčkov namreč nova Micra precej sramežljivo ostane v senci agresivnejših tekmecev. Z oblikovnega vidika je namreč novinka v primerjavi s predhodnico kar znaten korak nazaj, saj si stilisti niso upali še enkrat zliti v pločevino drznosti, mladostniške navihanosti in avtomobila približati bolj butičnim izdelkom v tem velikostnem razredu. Ne, namesto tega je Micra oblikovno zadržana, pretirano konfekcijska in podobna nekoč tipično dolgočasno oblikovanim daljnovzhodnim avtomobilom. Vzrok, da so se pri Nissanu odločili za tako radikalno spremembo, najbrž tiči v tem, da so hoteli ustreči kupcem v vseh predelih sveta, pri tem pa pozabili, da so evropski zrelejši in zahtevnejši.

Ob zunanji oblikovni zadržanosti je notranjost stilsko bolj domišljena, izstopajo predvsem samosvoje oblikovana stikala na sredinski konzoli, merilniki so pregledni in volanski obroč se lepo poda rokam. Solidni urejenosti bi ob pretirani plastičnosti armaturne plošče in drugih oblog prijalo še nekaj detajlov, ki bi notranjosti vdihnilo kaj več življenja in veselja. V tem velikostnem razredu nikakor ne gre pričakovati prostorskih presežkov, zato se spredaj sedi povprečno, na zadnji klopi pa že rahlo utesnjeno. In tako je tudi z 265-litrskim prtljažnikom, ki se s podiranjem zadnje klopi krepko poveča in takšen sprejme dober kubični meter tovora.

Pogled pod motorni pokrov ni potreben, saj je že ob zagonu jasno, da kolesa poganja trivaljni motor. S tem pogonskim strojem je bil sicer storjen korak naprej v prizadevanjih za varovanje okolja, korak nazaj pa so vozne lastnosti oziroma bolje rečeno nevtralizirano je veselje do vožnje. To še posebej velja, če edini Micrin 1,2-litrski trivaljni motor spremlja samodejen brezstopenjski menjalnik, ki v dobršni meri zaduši motorno iskrivost. In tako kot večina podobnih prenašalcev moči s prestavljanjem zamuja ravno takrat, ko bi si voznik zaželel hitrejšega odziva in grobo prestavi v trenutku, ko bi si potniki želeli več uglajenosti.

Micra se odlično znajde v mestnih središčih, saj ne potrebuje velikega parkirnega prostora, manj suverena pa je pri dinamični vožnji skozi ovinke, kjer jo izdaja nekoliko slabša uravnoteženost podvozja. Ampak, saj gre vendarle za pretežno mestni avtomobil, ki tovrstnih preizkusov niti ne potrebuje.

Je pa v tem velikostnem razredu veliko avtomobilov, ki Nissanovemu malčku tudi zaradi cene brez večjih težav kradejo tržno pogačo.

Osnovni tehnični podatki

Mere: d. 3,780, š. 1,675, v. 1,525 m, medosje 2,450 m

Prostornina prtljažnika: 265/1132

Teža (prazno v./dovoljena): 910/- kg

Vrsta motorja: štirivaljni, bencinski

Gibna prostornina: 1198 ccm

Največja moč pri v/min: 59 kW/80 KM pri 6000

Največji navor pri v/min: 110 pri 4000

Najvišja hitrost: 161 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 14,5 s

Poraba goriva po EU norm.: 4,3/6,1/7,8 l/100 km

Emisija CO2 g/km: 125 (Euro V)

Maloprodajna cena: 12.490 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kultura / sreda, 20. avgust 2014 / 08:01

Likovniki razstavljali v spominskem parku

Cerklje – V soboto, 16. avgusta, so razstavo za en dan pri­pravili člani Društva likovnikov Cerklje, ki ga vodi predsednik Avgust Starovašnik. Stojala z likovnimi deli – večina jih je bila razstav...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / ponedeljek, 12. januar 2015 / 14:58

Oglasi še brez energetskih kazalnikov

Na spletu še vedno prevladujejo nepremičninski oglasi brez podatkov o energetski učinkovitosti stavb, saj je le redkim lastnikom uspelo pravočasno pridobiti energetske izkaznice. V izogib denarnim kaz...

Gospodarstvo / ponedeljek, 12. januar 2015 / 14:58

Tretjina poškodovanih listavcev bo verjetno ostala v gozdu

»V Zavodu za gozdove Slovenije ocenjujemo, da bo na kranjskem gozdnogospodarskem območju približno tretjina v žledolomu poškodovanih listavcev ostala v gozdu,« pravi Janez Logar, vodja kranjske območn...

Nasveti / ponedeljek, 12. januar 2015 / 14:57

Bohinjska piramida

Rodica (1966 m) – Razgledna gora nad Ribčevim Lazom, ki je pozimi turnosmučarski raj. Tokrat se je bomo lotili s krplji. Visokogorje ima različno debelo snežno odejo, zato previdno.

Radovljica / ponedeljek, 12. januar 2015 / 14:48

Žrtve nasilja se sramujejo svoje nemoči

Ne le fizično nasilje, tudi zasmehovanje, poniževanje, socialna izolacija, ščuvanje drugih in nadlegovanje prek spleta so oblike nasilja, s katerimi se srečujejo številni otroci in mladostniki.

Kronika / ponedeljek, 12. januar 2015 / 14:32

V zapor zaradi udarca

Kranjsko sodišče je na leto dni zapora obsodilo Matevža Logarja iz Podvrha, ker je fizično napadel inšpektorja za okolje in prostor. Njegov oče Dušan je zaradi izrečenih groženj prejel pogojno kazen....