Sedenje na dveh stolih naenkrat
Opel Zafira Tourer povečuje gnečo med enoprostorskimi avtomobili.
Nemški Opel ima na cestah novo orožje za mešanje kart v razredu srednje velikih in večjih enoprostorcev. Nova Zafira Tourer namreč s 4,57 metra zunanje dolžine sega kar v dve velikostni kategoriji, saj sedanjo Zafiro, ki bo še ostala v prodaji, dolžinsko prekaša kar za 19 centimetrov. Zafira Tourer se oblikovno nekoliko naslanja na svojo manjšo sestro, še bolj pa na nove Oplove oblikovalske smernice, kar na primer dokazujejo žarometi v obliki bumeranga, značilna maska hladilnika in drugi elementi. Prostornosti v potniški kabini ne manjka, sedeži so razporejeni v treh vrstah, zadnji dve se elegantno zložita v karoserijsko dno. Prtljažnik se razteza od 152 do vmesnih 710 in razkošnih 1860 litrov, kadar so zadaj zloženi vsi sedeži. Pri boljših nivojih opreme udobje izboljšuje zložljiv srednji sedež in razmik stranskih v drugi vrsti. Zafira Tourer vozniku (pretežno za doplačilo) ponuja še precej asistenčnih sistemov, na primer prilagodljive žaromete s samodejnim delovanjem, obveščanje voznika o prepoznanih prometnih znakih in svetovalni parkirni sistem in tako naprej. Med dodatno opremo je tudi nosilec za kolesa, imenovan flex fix, ki je skrit v zadnjem odbijaču. Pogonu so namenjeni štirje bencinski in dva turbodizelska motorja, oziroma njihove izvedbe, pri bencinskih je osnovni 1,8-litrski (85 kW/115 KM), ki se mu pridružuje še močnejši (103 kW/140 KM), nato sledita dva 1,4-litrska z dodanim turbinskim polnilnikom (88 kW/120 KM in 103 kW/140 KM). Oba turbodizla sta 2,0-litrska in imata različno zmogljivost (96 kW/130 KM in 121 kW/165 KM), sčasoma se jima bo pridružil še šibkejši. Po uradnem ceniku najcenejša Zafira Tourer stane 21.830 evrov.