Glasba po evropskem okusu

Test: Nissan Murano 2,5 dCi Premium

Prestižni športni terenci so v tisti skupini avtomobilov, ki se jim bo pri prodajnih številkah precej poznala gospodarska kriza, dodatno breme so tudi visoka poraba goriva in s tem povezana neprijaznost do okolja. A kljub temu se še najdejo kupci, ki bi na domačem dvorišču imeli na primer Nissanovega Murana s turbodizelskim motorjem. Na ta pogonski stroj so morali evropski privrženci najbolj ameriško obarvanega Nissanovega terenca čakati kar precej dolgo, če ne predolgo.

 

Muranova oblikovno rahlo osvežena zunanjost je nastopaška in na cesti vzbuja veliko pozornosti, predvsem s klinasto prirezanim sprednjim delom in mišičastimi bočnimi linijami. V potniški kabini zapriseženost prestižu dokazujejo v usnje odeti sedeži v peščenem barvnem odtenku in skoraj si ni mogoče predstavljati, da bi sedli za volan z blatnimi škornji na nogah. Murano pač hoče biti predvsem postavljaški avtomobil za urbano okolje in udoben potovalnik za daljše vožnje. Ob vsem udobju, ki si ga je mogoče omisliti, vozniku olajšujeta delo navigacijski in parkirni sistem, vsem potnikom pa elektrificirani mehanizem za odpiranje prtljažnih vrat, električno pomični sedeži, odličen radijski sistem in tako naprej. Del armaturne plošče bolj spominja na motorne jahte kot na avtomobile in stikala zahtevajo kar nekaj minut privajanja.

 

Pravzaprav ni natančno jasno, zakaj se pri Nissanu niso že prej odločili, da bi pod motorni pokrov vgradili že znani 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, saj se s tem pogonskim strojem Murano dobro znajde v vseh okoliščinah. Še vedno velja, da mu je pod kolesi precej ljubši gladek asfalt kot luknjasti makadam, kombinacija motorja s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom je naravnana na daljše potovalne vožnje, vzmetenje in blaženje pa na visoko raven udobja. Za terenske prepreke in vejevje, ki bi opraskalo lak, je tega avtomobila zagotovo škoda, na asfaltnih cestah pa je moteč preveč posreden volan in skoraj pretirano nagibanje v ovinkih.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2488 ccm

Največja moč pri v/min: 140 kW/190 KM

Najvišja hitrost: 196 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,1/ 6,8/ 8,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 50.990 EUR

Zastopnik/uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / petek, 1. julij 2011 / 07:00

Trojno praznovanje v Besnici

Besnica - Minuli konec tedna so Kulturno društvo Jožeta Paplerja Besnica, krajevna skupnost ter tamkajšnja turistično, čebelarsko in gasilsko društvo pripravili trojno praznovanj...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / četrtek, 1. marec 2007 / 06:00

Ivana Kozjek (1914-2007)

V spomin

Gorenjska / četrtek, 1. marec 2007 / 06:00

Janez Bole (1919-2007)

V spomin

Gorenja vas-Poljane / četrtek, 1. marec 2007 / 06:00

Kupili bodo avto

Todraž – Prvo obravnavo občinskega proračuna so gorenjevaško-poljanski svetniki tokrat opravili v sejni sobi Rudnika Žirovski Vrh. Morebitno sevanje na razpoloženje svetnikov ni v...

Komenda / četrtek, 1. marec 2007 / 06:00

Mladost zdrava norost

S takšnim sloganom so se mladi v Komendi lotili ustanovitve mladinskega centra, ki bo imel svoje prostore v kleti kulturnega doma.

Gospodarstvo / četrtek, 1. marec 2007 / 06:00

Zamuda pri vlaganju zahtevkov

Zaradi usklajevanja s finančnim ministrstvom se bo vlaganje zahtevkov za ukrepe kmetijske politike začelo predvidoma v ponedeljek. Kmetijski svetovalci so pripravljeni.