Glasba po evropskem okusu

Test: Nissan Murano 2,5 dCi Premium

Prestižni športni terenci so v tisti skupini avtomobilov, ki se jim bo pri prodajnih številkah precej poznala gospodarska kriza, dodatno breme so tudi visoka poraba goriva in s tem povezana neprijaznost do okolja. A kljub temu se še najdejo kupci, ki bi na domačem dvorišču imeli na primer Nissanovega Murana s turbodizelskim motorjem. Na ta pogonski stroj so morali evropski privrženci najbolj ameriško obarvanega Nissanovega terenca čakati kar precej dolgo, če ne predolgo.

 

Muranova oblikovno rahlo osvežena zunanjost je nastopaška in na cesti vzbuja veliko pozornosti, predvsem s klinasto prirezanim sprednjim delom in mišičastimi bočnimi linijami. V potniški kabini zapriseženost prestižu dokazujejo v usnje odeti sedeži v peščenem barvnem odtenku in skoraj si ni mogoče predstavljati, da bi sedli za volan z blatnimi škornji na nogah. Murano pač hoče biti predvsem postavljaški avtomobil za urbano okolje in udoben potovalnik za daljše vožnje. Ob vsem udobju, ki si ga je mogoče omisliti, vozniku olajšujeta delo navigacijski in parkirni sistem, vsem potnikom pa elektrificirani mehanizem za odpiranje prtljažnih vrat, električno pomični sedeži, odličen radijski sistem in tako naprej. Del armaturne plošče bolj spominja na motorne jahte kot na avtomobile in stikala zahtevajo kar nekaj minut privajanja.

 

Pravzaprav ni natančno jasno, zakaj se pri Nissanu niso že prej odločili, da bi pod motorni pokrov vgradili že znani 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, saj se s tem pogonskim strojem Murano dobro znajde v vseh okoliščinah. Še vedno velja, da mu je pod kolesi precej ljubši gladek asfalt kot luknjasti makadam, kombinacija motorja s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom je naravnana na daljše potovalne vožnje, vzmetenje in blaženje pa na visoko raven udobja. Za terenske prepreke in vejevje, ki bi opraskalo lak, je tega avtomobila zagotovo škoda, na asfaltnih cestah pa je moteč preveč posreden volan in skoraj pretirano nagibanje v ovinkih.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2488 ccm

Največja moč pri v/min: 140 kW/190 KM

Najvišja hitrost: 196 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,1/ 6,8/ 8,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 50.990 EUR

Zastopnik/uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sreda, 22. december 2010 / 07:00

Odšla v neznano

Kamnik, Bohinj - S Policijske uprave Ljubljana so sporočili, da je 20. decembra neznano kam odšel 43-letni Darko Poljanšek iz okolice Kamnika. Oblečen je v rdečo bundo, čr...

Objavljeno na isti dan


Splošno / nedelja, 6. april 2008 / 07:00

V deželo pomaranč

Obisk Andaluzije (Andalucie), najjužnejše španske pokrajine, bi lahko poimenoval tudi (H)ola, ole in drugo govoričenje iz telenovel.

Splošno / nedelja, 6. april 2008 / 07:00

Z balonom pod nebo

Posebne vrste avantura je polet s toplozračnim balonom, velikansko napihljivo pošastjo, ki v košaro sprejme tudi "običajne" potnike, željne adrenalina ...

Splošno / nedelja, 6. april 2008 / 07:00

Besede

Rada imam besede. Z njimi se igram, jih sestavljam, črtam in premetavam sem in tja. Imam jih za svoje zaveznice, pogosto pa mi prav njihova uporaba prinese tudi težave.

Splošno / nedelja, 6. april 2008 / 07:00

Čarobna moč pravljic

Ko je Rdeča kapica prišla v gozd, je srečala volka. Ni vedela, kakšna hudobna žival je, in zato se ga ni nič ustrašila. "Dober dan, Rdeča kapica," ji je rekel volk. "Dober dan, volk," je odgovorila de...

Splošno / nedelja, 6. april 2008 / 07:00

Vzgoja malega potrošnika

Otroci nas opazujejo in oponašajo, zato se vprašajmo, kako se obnašamo kot kupci. Nakupujemo impulzivno ali načrtujemo nakupe?