Glasba po evropskem okusu

Test: Nissan Murano 2,5 dCi Premium

Prestižni športni terenci so v tisti skupini avtomobilov, ki se jim bo pri prodajnih številkah precej poznala gospodarska kriza, dodatno breme so tudi visoka poraba goriva in s tem povezana neprijaznost do okolja. A kljub temu se še najdejo kupci, ki bi na domačem dvorišču imeli na primer Nissanovega Murana s turbodizelskim motorjem. Na ta pogonski stroj so morali evropski privrženci najbolj ameriško obarvanega Nissanovega terenca čakati kar precej dolgo, če ne predolgo.

 

Muranova oblikovno rahlo osvežena zunanjost je nastopaška in na cesti vzbuja veliko pozornosti, predvsem s klinasto prirezanim sprednjim delom in mišičastimi bočnimi linijami. V potniški kabini zapriseženost prestižu dokazujejo v usnje odeti sedeži v peščenem barvnem odtenku in skoraj si ni mogoče predstavljati, da bi sedli za volan z blatnimi škornji na nogah. Murano pač hoče biti predvsem postavljaški avtomobil za urbano okolje in udoben potovalnik za daljše vožnje. Ob vsem udobju, ki si ga je mogoče omisliti, vozniku olajšujeta delo navigacijski in parkirni sistem, vsem potnikom pa elektrificirani mehanizem za odpiranje prtljažnih vrat, električno pomični sedeži, odličen radijski sistem in tako naprej. Del armaturne plošče bolj spominja na motorne jahte kot na avtomobile in stikala zahtevajo kar nekaj minut privajanja.

 

Pravzaprav ni natančno jasno, zakaj se pri Nissanu niso že prej odločili, da bi pod motorni pokrov vgradili že znani 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, saj se s tem pogonskim strojem Murano dobro znajde v vseh okoliščinah. Še vedno velja, da mu je pod kolesi precej ljubši gladek asfalt kot luknjasti makadam, kombinacija motorja s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom je naravnana na daljše potovalne vožnje, vzmetenje in blaženje pa na visoko raven udobja. Za terenske prepreke in vejevje, ki bi opraskalo lak, je tega avtomobila zagotovo škoda, na asfaltnih cestah pa je moteč preveč posreden volan in skoraj pretirano nagibanje v ovinkih.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2488 ccm

Največja moč pri v/min: 140 kW/190 KM

Najvišja hitrost: 196 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,1/ 6,8/ 8,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 50.990 EUR

Zastopnik/uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / nedelja, 21. november 2021 / 11:31

V soboto potrdili 2245 okužb z novim koronavirusom

Ljubljana – V soboto so opravili 4739 PCR-testov na okužbo z novim koronavirusom, pozitivnih je bilo 2245 oz. 47,4 odstotka. V državi je po podatkih Nacionalnega inštituta za javno zdravje trenutno...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / nedelja, 7. februar 2016 / 23:11

Verjame vase in v nove uspehe

Smučarska skakalka SSK Alpina Žiri Ema Klinec je v zadnjem mesecu na večini tekem svetovnega pokala stala na zmagovalnem odru, kot pravi sama, pa bi s skoki, ki jih bo v naslednjih tednih prav gotovo...

Gospodarstvo / nedelja, 7. februar 2016 / 22:52

Delodajalci lahko preizkusijo brezposelne

Kranj – Zavod za zaposlovanje je ob koncu januarja objavil javno povabilo Delovni preizkus, ki delodajalcem omogoča, da preizkusijo in spoznajo brezposelne na konkretnem delovnem mestu, še preden s...

Šport / nedelja, 7. februar 2016 / 22:51

Anamarija Lampič do uspeha kariere

Kranj – Minulo sredo so se tekme svetovnega pokala v smučarskem teku nadaljevale s sprintom v klasični tehniki v norveškem Drammnu. Najprej so se tekmovalke pomerile v kvalifikacijah, kjer je bila...

Kamnik / nedelja, 7. februar 2016 / 22:48

Znani so občinski nagrajenci Občine Kamnik

Kamnik – Kamniški svetniki so v sredo potrdili predlog, po katerem bodo za letošnji občinski praznik podelili eno zlato, tri srebrna in tri bronasta priznanja Občine Kamnik. Zlato priznanje bodo ob...

Nasveti / nedelja, 7. februar 2016 / 22:42

S severne strani

Viševnik (2050 m) – Obisk enega najbolj obiskanih dvatisočakov pri nas. Zakaj? Zato, ker je za povprečnega planinca vzpona za slabi dve uri. Tokrat se bomo nanj podali s severozahodne strani.