![](/images/20111110/311109981-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Osvežena ponudba v marketih
Mercator bo ob koncu leta začel uvajati spremenjeno prodajno ponudbo po manjših, t. i. sosedskih prodajalnah.
Kranj, Ljubljana – Mercator naj bi v manjših trgovinah do šeststo kvadratnih metrov, ki jih ima po vsej Sloveniji, povsem spremenil ponudbo. Razlog naj bi bili številni tuji diskonti (Hofer, Lidl), ki so z omejeno ponudbo in maloštevilnimi prodajalci tako pritisnili na ustaljeno ponudbo v manjših slovenskih trgovinah, da pritiska cen (na te pa potrošniki v času krize gledajo še veliko bolj kot pred leti) preprosto ne morejo zdržati.
»V Mercatorju se kupcem in njihovim potrebam stalno prilagajamo, projekt osvežitve ponudbe programa market pa bo ta proces le pospešil. Po načrtu bomo prenovili vse trgovine programa market v Sloveniji, pri čemer bo predvsem poudarek na trgovinah manjšega formata, tako imenovanih sosedskih prodajalnah. S tem bomo izkoristili prednosti naše široke maloprodajne mreže priročnih trgovin,« pojasnjujejo v Mercatorju, kjer v isti sapi poudarjajo, da zaradi prenove programa ne bodo zmanjševali števila zaposlenih.
S prenovo programa želijo zagotoviti večjo preglednost na prodajnih mestih, zato bodo vsako trgovino posebej bolj prilagodili značilnostim lokacije, predvsem pa kupcem, ki tam redno, dnevno kupujejo. »Kupci bodo zlahka našli izdelke, ki sestavljajo glavnino njihove košarice, hkrati pa bomo zagotavljali poleg najboljše kakovosti svežih programov tudi najboljše razmerje med ceno in kakovostjo,« nadaljujejo v Mercatorju.
Prilagajali bodo torej vsako trgovino posebej, v vseh pa želijo razširiti ponudbo svežih živil (sadje, zelenjava, delikatesa in pekovska ponudba) in drugih izdelkov tako, da bo potrošnik tudi v manjših trgovinah na enem mestu lahko zadovoljil več svojih potreb. V majhnih prodajalnah bodo postrežne linije prilagodili, da bo več sveže pripravljenih izdelkov in širša ponudba svežih programov, več bo prostora za hitrejši nakup. Z drugimi besedami, čakanja na prodajalke/prodajalce ne bo več, saj jih enostavno ne bo več. »S prenovo trgovin bo nakupovanje bolj prijetno in enostavno, prilagodili bomo tudi sistem zvestobe in naše promocijske aktivnosti in akcije naredili še bolj udarne,« obljubljajo v Mercatorju, ki ima na Gorenjskem okoli petdeset trgovin. Trenutno ključne elemente osvežitve ponudbe testirajo, na podlagi mnenj in predlogov kupcev pa bodo do konca leta oblikovali najboljše rešitve.