Ko gospa na rajžo gre
Tokrat so za spremembo za volan sedle žene, možje so ostali v svojih delavnicah, nekatere gorenjske gostilne pa so pred kratkim prejele pravico uporabljati blagovno znamko Gostilna Slovenije.
Veronika Žemlja iz Žirovnice, Vanja in Silva Benedičič iz Križ pri Tržiču, Romana Pustavrh iz Gorenje vasi, Romana Stare iz Virmaš pri Škofji Loki ter Tatjana in Alenka Gregorc iz Mengša so se udeležile posebne karavane. Letos so namreč že sedmič pripravili tradicionalni dvodnevni izobraževalno-zabavni izlet solastnic, žena in hčera partnerjev Vulco. Medtem ko je delovni dan njihovih moških potekal v običajnem ritmu, so ženske svoj izlet združile še s projektom Goodyear ambasador varnosti ter k sodelovanju povabile njihovo ambasadorko Alenko Godec, ki je otroke v Ljubljani in Sevnici, kjer se je karavana ustavila, na simpatičen način poučila o varni udeležbi v prometu ter jim zapela pesmico Adija Smolarja Na cesti nikdar nisi sam. Otrokom so razdelili tudi odsevne brezrokavnike. Izlet se je nadaljeval s tečajem varne vožnje na Vranskem, pomerile so se v spretnostni vožnji, kakšen ženski sladkorček pa je izletu dodal le še piko na i.
Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem uvaja novo blagovno znamko Gostilna Slovenija za dvig prepoznavnosti slovenske kulinarike. Blagovno znamko lahko uporabljajo gostinci, ki so člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije in izpolnjujejo predpisana določila v pravilniku, ki ga je zbornica sprejela. Glavni kriterij je recimo, da se mora gostilna imenovati gostilna, izjemoma lahko gostišče; ponudba hrane naj bi vključevala vsaj tri proizvode z zaščitenim geografskim izvorom; vsaj pet odstotkov uporabljenih živil naj bi bilo ekološko pridelanih, ponudba hrane mora biti usklajena z letnimi časi; ponudba vin mora temeljiti na vinih slovenskih vinarjev in podobno. Seveda pa pridobitev blagovne znamke Gostilna Slovenija ne pomeni, da je gostilna ne more izgubiti. Resnost gostinca in izpolnjevanje pogojev bodo preverjali. Gorenjcem so pravico do uporabe blagovne znamke Gostilna Slovenije pred tednom dni na vrtu Dvora Jezeršek že podelili. Gostilne so se predstavile z nekaj okusnimi jedmi, njihovi lastniki so prejeli diplome, znake in izveske Gostilna Slovenije. Slovesno podelitev je vodil Boštjan Romih, kulturni program je s petjem popestril Andrej Šifrer, v nadaljevanju pa Trio Kranjc. Nove lastnice blagovne znamke Gostilna Slovenija pa so tako postale gostilne Ančka iz Šenčurja, Arvaj iz Kranja, Belšak, Slavkov dom iz Golega Brda, Dobnikar s Katarine nad Ljubljano, Dvor Jezeršek 1768 z Zgornjega Brnika, Krištof iz Predoselj, Ledenik s Šmarne gore in Mihovec iz Zgornjih Pirnič.