Pravico do uporabe blagovne znamke Gostilna Slovenija na Gorenjskem je prejelo osem gostiln. (Foto: AB, arhiv izleta)

Ko gospa na rajžo gre

Tokrat so za spremembo za volan sedle žene, možje so ostali v svojih delavnicah, nekatere gorenjske gostilne pa so pred kratkim prejele pravico uporabljati blagovno znamko Gostilna Slovenije.

Veronika Žemlja iz Žirovnice, Vanja in Silva Benedičič iz Križ pri Tržiču, Romana Pustavrh iz Gorenje vasi, Romana Stare iz Virmaš pri Škofji Loki ter Tatjana in Alenka Gregorc iz Mengša so se udeležile posebne karavane. Letos so namreč že sedmič pripravili tradicionalni dvodnevni izobraževalno-zabavni izlet solastnic, žena in hčera partnerjev Vulco. Medtem ko je delovni dan njihovih moških potekal v običajnem ritmu, so ženske svoj izlet združile še s projektom Goodyear ambasador varnosti ter k sodelovanju povabile njihovo ambasadorko Alenko Godec, ki je otroke v Ljubljani in Sevnici, kjer se je karavana ustavila, na simpatičen način poučila o varni udeležbi v prometu ter jim zapela pesmico Adija Smolarja Na cesti nikdar nisi sam. Otrokom so razdelili tudi odsevne brezrokavnike. Izlet se je nadaljeval s tečajem varne vožnje na Vranskem, pomerile so se v spretnostni vožnji, kakšen ženski sladkorček pa je izletu dodal le še piko na i.

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Sekcija za gostinstvo in turizem uvaja novo blagovno znamko Gostilna Slovenija za dvig prepoznavnosti slovenske kulinarike. Blagovno znamko lahko uporabljajo gostinci, ki so člani Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije in izpolnjujejo predpisana določila v pravilniku, ki ga je zbornica sprejela. Glavni kriterij je recimo, da se mora gostilna imenovati gostilna, izjemoma lahko gostišče; ponudba hrane naj bi vključevala vsaj tri proizvode z zaščitenim geografskim izvorom; vsaj pet odstotkov uporabljenih živil naj bi bilo ekološko pridelanih, ponudba hrane mora biti usklajena z letnimi časi; ponudba vin mora temeljiti na vinih slovenskih vinarjev in podobno. Seveda pa pridobitev blagovne znamke Gostilna Slovenija ne pomeni, da je gostilna ne more izgubiti. Resnost gostinca in izpolnjevanje pogojev bodo preverjali. Gorenjcem so pravico do uporabe blagovne znamke Gostilna Slovenije pred tednom dni na vrtu Dvora Jezeršek že podelili. Gostilne so se predstavile z nekaj okusnimi jedmi, njihovi lastniki so prejeli diplome, znake in izveske Gostilna Slovenije. Slovesno podelitev je vodil Boštjan Romih, kulturni program je s petjem popestril Andrej Šifrer, v nadaljevanju pa Trio Kranjc. Nove lastnice blagovne znamke Gostilna Slovenija pa so tako postale gostilne Ančka iz Šenčurja, Arvaj iz Kranja, Belšak, Slavkov dom iz Golega Brda, Dobnikar s Katarine nad Ljubljano, Dvor Jezeršek 1768 z Zgornjega Brnika, Krištof iz Predoselj, Ledenik s Šmarne gore in Mihovec iz Zgornjih Pirnič.

               

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 13. september 2019 / 12:20

Razglasili »naj mladinski startup«

Predsednik Borut Pahor je priredil slovesnost ob razglasitvi naziva naj mladinski startup, ki ga podeljuje Pospeševalnik mladinskega podjetništva Ustvarjalnik.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Pol stoletja z Lojzetom Slakom

"Bili smo nekaj posebnega. Lojzetova harmonika ni pokrila naših glasov, mi pa ne harmonike. Vsak je ostal slišen, pristen," pravi o skoraj polstoletnem sodelovanju s Slakom pevec Fantov s Praprotna An...

Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Tudi Gorenjke iščejo ljubezen

Realistični šov Ljubezen na seniku, ki ga lahko gledamo ob četrtkih zvečer na TV3, je pokazal, da smo Slovenci željni romantike.

Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Spremljaj me - s pesmijo

Prejšnjo nedeljo je v Prešernovem gledališču v Kranju potekal dobrodelni koncert, s katerim je Slovensko društvo Hospic zaznamovalo svetovni dan te organizacije.

Prosti čas / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Ko gospa na rajžo gre

Tokrat so za spremembo za volan sedle žene, možje so ostali v svojih delavnicah, nekatere gorenjske gostilne pa so pred kratkim prejele pravico uporabljati blagovno znamko Gostilna Slovenije.

Splošno / ponedeljek, 17. oktober 2011 / 07:00

Anketa: Ni kaj dosti novega

Kaže, da je pojav novih (starih) obrazov za kandidaturo na letošnjih parlamentarnih volitvah spet zbudil zanimanje ljudi za politiko. Kaj pričakujejo, smo vprašali nekaj naključnih sogovornikov.