Delovno in zabavno

Test: ATV CF Moto X6

Vozila s štirimi kolesi, ki niso ne motocikli ne avtomobili, so vse bolj priljubljena tudi pri nas. Namenjena so različnim opravilom v vlogi delovnega stroja, ali pa samo zabavi, seveda odvisno od tega, kaj dopušča žep tistega, ki se odloči za takšno prevozno sredstvo. Večina štirikoles prihaja z Daljnega vzhoda in med imeni, ki se pojavljajo v teh vrstah, je tudi kitajski CF Moto. Njihov največji model X6 izstopa po atraktivnem videzu in zmogljivostih. Spredaj ga zaznamujeta velika maska hladilnika, omejena z žarometoma, in cevni ščit, ki je hkrati tudi sprednji prtljažnik. Posebej izstopajo še velika kolesa z aluminijastimi platišči in robatim profilom gum, ki napeljuje, da se zna X6 spopadati tudi z bolj zahtevnimi voznimi podlagami.

 

Pogonu je namenjen štiritaktni bencinski motor, ki nima nobenih težav s 358 kilogramov težkim vozilom; še celo več, na ravnem so pospeški skoraj športni, pri vzpenjanju pa je zadostna zaloga navora zelo dobrodošla. Prenos navora na kolesa opravlja samodejni brezstopenjski menjalnik, ki deluje dovolj hitro, da lahko sledi motorju. Motor je seveda glasen, kar pri takšnih vozilih ni nič neobičajnega, bencinsko zahteven pa odvisno od obremenjevanja.

 

Kadar je vozna podlaga ravna in gladka, se voznik lahko prepusti zgolj dvokolesnemu pogonu, ko se začno kolesa vrteti v prazno, z ročico vključi štirikolesni pogon. Ko tudi to ni dovolj, svojo vlogo odigrata še reduktor motorne moči in elektronska diferencialna zapora. Tako kot pri vseh terenskih vozilih, tudi za X6 velja, da ne kaže pretiravati do skrajnih zmogljivosti.

 

Vozilo je sicer namenjeno prevozu voznika in sopotnika, tako je narejena tudi homologacija, sopotniku bi prav prišla bolj pripravna držala. Sicer pa je mogoče na X6 navesiti še celo vrsto dodatne opreme, od prtljažnika do vetrobranskega stekla ali kar snežnega pluga. Sicer pa že s serijsko opremo to štirikolo dokazuje svojo delovno genetiko, saj ima med drugim vlečno kljuko z električno vtičnico, vitel na sprednjem delu in zaščito za roke pri krmilu.

 

In čeprav prihaja iz dežele, kjer se v avtomobilizmu še niso naučili vsega, je podoba tega križanca takšna, da zna ugajati tudi evropskemu okusu.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 594 ccm

Največja moč pri v/min: 14,5 kW/20 KM

Najvišja hitrost: ni podatka

Prostornina posode za gorivo: 19 l

Maloprodajna cena: 7.799 EUR

Uvoznik: RPM Team, Kranj

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / petek, 9. november 2018 / 13:46

Gasilke izpod Jošta potrebujejo obleke

Na spletni platformi za množično financiranje Adrifund lahko pomagate obleči gasilke izpod Jošta. Zbirajo namreč denar za izdajo koledarja, kar jim bo omogočilo nakup delovnih oblek in škornjev.

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / sreda, 21. november 2007 / 07:00

Projekti občin

Obnova Graščine in Ceste svobode Radovljica - Radovljiška Graščina je najmogočnejša zgradba v starem mestnem jedru Radovljice, ki je v celoti razglaše...

Gorenjska / sreda, 21. november 2007 / 07:00

Gorenjska hitreje kot Slovenija

Gorenjska razvojna regija je na pomembni razvojni prelomnici. Obdobje nove finančne perspektive 2007-2013 bo pokazalo, ali je regija sposobna preboja iz industrijske v moderno regijo, ki bo soustvarja...

Gorenjska / sreda, 21. november 2007 / 07:00

Drugi regionalni razvojni forum o sodelovanju in povezovanju

Pred nami je 2. razvojni forum, čas za obračun dela od pretekle jeseni, ko je Regionalna razvojna agencije Gorenjske skupaj z regionalnim razvojnim svetom in svetom regije pripravila p...

Gorenjska / sreda, 21. november 2007 / 07:00

Prednostne usmeritve razvoja Gorenjske

Za uresničevanje ciljev so v Regionalnem razvojnem programu Gorenjske 2007–2013 postavljene štiri razvojne prednostne usmeritve, ki so zelena nit razvoja regije. Zaradi večje prepoznavnosti so poim...

Gorenjska / sreda, 21. november 2007 / 07:00

Strateški cilji Gorenjske

Vizijo gorenjske regije do leta 2013 gradijo trije ključni strateški cilji. Vsak bo merjen z najmanj dvema kazalnikoma. Merljivi cilji so postavljeni na osnovi napovedi rasti slovenskega makroekono...