Delovno in zabavno
Test: ATV CF Moto X6
Vozila s štirimi kolesi, ki niso ne motocikli ne avtomobili, so vse bolj priljubljena tudi pri nas. Namenjena so različnim opravilom v vlogi delovnega stroja, ali pa samo zabavi, seveda odvisno od tega, kaj dopušča žep tistega, ki se odloči za takšno prevozno sredstvo. Večina štirikoles prihaja z Daljnega vzhoda in med imeni, ki se pojavljajo v teh vrstah, je tudi kitajski CF Moto. Njihov največji model X6 izstopa po atraktivnem videzu in zmogljivostih. Spredaj ga zaznamujeta velika maska hladilnika, omejena z žarometoma, in cevni ščit, ki je hkrati tudi sprednji prtljažnik. Posebej izstopajo še velika kolesa z aluminijastimi platišči in robatim profilom gum, ki napeljuje, da se zna X6 spopadati tudi z bolj zahtevnimi voznimi podlagami.
Pogonu je namenjen štiritaktni bencinski motor, ki nima nobenih težav s 358 kilogramov težkim vozilom; še celo več, na ravnem so pospeški skoraj športni, pri vzpenjanju pa je zadostna zaloga navora zelo dobrodošla. Prenos navora na kolesa opravlja samodejni brezstopenjski menjalnik, ki deluje dovolj hitro, da lahko sledi motorju. Motor je seveda glasen, kar pri takšnih vozilih ni nič neobičajnega, bencinsko zahteven pa odvisno od obremenjevanja.
Kadar je vozna podlaga ravna in gladka, se voznik lahko prepusti zgolj dvokolesnemu pogonu, ko se začno kolesa vrteti v prazno, z ročico vključi štirikolesni pogon. Ko tudi to ni dovolj, svojo vlogo odigrata še reduktor motorne moči in elektronska diferencialna zapora. Tako kot pri vseh terenskih vozilih, tudi za X6 velja, da ne kaže pretiravati do skrajnih zmogljivosti.
Vozilo je sicer namenjeno prevozu voznika in sopotnika, tako je narejena tudi homologacija, sopotniku bi prav prišla bolj pripravna držala. Sicer pa je mogoče na X6 navesiti še celo vrsto dodatne opreme, od prtljažnika do vetrobranskega stekla ali kar snežnega pluga. Sicer pa že s serijsko opremo to štirikolo dokazuje svojo delovno genetiko, saj ima med drugim vlečno kljuko z električno vtičnico, vitel na sprednjem delu in zaščito za roke pri krmilu.
In čeprav prihaja iz dežele, kjer se v avtomobilizmu še niso naučili vsega, je podoba tega križanca takšna, da zna ugajati tudi evropskemu okusu.
Osnovni tehnični podatki
Gibna prostornina: 594 ccm
Največja moč pri v/min: 14,5 kW/20 KM
Najvišja hitrost: ni podatka
Prostornina posode za gorivo: 19 l
Maloprodajna cena: 7.799 EUR
Uvoznik: RPM Team, Kranj