Ovinki pod bloškim nebom
V sredo so v galeriji Kranjske hiše odprli fotografsko razstavo z naslovom Bloški meandri avtorja Vasje Doberleta.
Ob tokratni razstavi Vasje Doberleta sem se najprej vprašal, le kdaj mu uspe fotografirati. Namreč, priznan slovenski fotograf, nosilec več naslovov Mednarodne zveze za fotografsko umetnost, kot predsednik Fotografskega društva Janez Puhar pa tudi neutrudni organizator, je bil lani nedvomno prvi nosilec priprave številnih razstav in dogodkov ob praznovanju 100-letnice društva, ki je potekalo tako rekoč skozi celo leto.
Kot človeka ga odlikuje širok pogled na svet, prav tako pa tudi v fotografiji ni ozko usmerjen na določeno tematiko. Že več kot štirideset let fotografira pokrajino, vsakodnevno življenje na ulici, arhitekturo, makro in abstraktno, ni mu tuje fotografiranje prizorov v gledališču, na koncertih in plesnih predstavah, fotografski aparat pa mu je zvesti spremljevalec tudi na potovanjih. S pokrajino je nekoč začenjal in ta je tudi tema tokratne razstave, ki prikazuje Bloke, kamor Vasja rad zahaja. »To je serija o dramatični pokrajini v zgodnji pomladi. Mirni meandri Bloščice, obdani s poleglo travo, izražajo spokojnost, dramatični, težki oblaki pa so temu miru pravo nasprotje in napovedujejo bližajočo se nevihto, ki bo prebudila spečo naravo,« je k razstavi zapisal njegov fotografski kolega Herman Čater. Doberlet tokrat fotografira v črno-beli tehniki, in kot pravi, se je zanjo odločil predvsem zato, da bi seriji »bloških meandrov« dodal še večjo izpovedno moč. Razstava bo na ogled do 3. oktobra.