Eko frendi v okoljski akciji
Na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires je enaindvajset sodelujočih organizacij podpisalo pismo o nameri o partnerstvu v kampanji Pozor(!)ni za okolje. Številne aktivnosti so usmerjene v mlade.
Kranj – V šolskem letu 2011/2012 bo na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires že drugič potekal projekt ozaveščanja mladih o odgovornem ravnanju z okoljem. Kampanja Pozor(!)ni za okolje bo v številnih aktivnostih, namenjenih srednješolcem, povezala enaindvajset organizacij in srednjih šol iz gorenjske regije. S podpisom pisma o nameri o partnerstvu so se prejšnji torek v hotelu Bellevue na Šmarjetni gori partnerji tudi uradno zavezali k sodelovanju. Kampanja se bo začela 1. oktobra in bo med šolskim letom osredotočena na tekmovanje v ločenem zbiranju odpadkov. Še pred začetkom tekmovanja bodo sodelujoče šole med svojimi dijaki izbrale EKOfrende. Njihova naloga bo dodatno spodbujanje sovrstnikov k aktivnemu sodelovanju v projektu, s svojim okolju prijaznim vedenjem pa bodo svojim sošolcem dodaten zgled. Najboljši EKOfrendi se bodo lahko udeležili EKOkampa spomladi prihodnje leto. Pri tekmovanju v ločenem zbiranju odpadkov pa se bodo šole merile v uspešnosti ločevanja odpadkov, njihovo doslednost bo ocenjevala EKOmisija. Najboljša šola bo nagrajena. Partnerji bodo za srednješolce pripravili predavanja in ekskurzije, povezane s temo varovanja okolja. Fakulteta za organizacijske vede Univerze v Mariboru bo med dijaki izvedla raziskavo o njihovem odnosu do okolja.
Kampanjo Pozor(!)ni za okolje je Goodyear Dunlop Sava Tires zasnoval z namenom opozarjati širšo skupnost na nepravilnosti pri našem odnosu do okolja ter posameznike spodbuditi k razmisleku, kaj lahko za okolje ter lastno varnost naredijo sami. Projekt je že lani dosegel odlične rezultate. Kot je povedal Andrew Harper, direktor proizvodnje v Goodyear Dunlop Sava Tires, sta bila ravno pozitiven odziv sodelujočih in njihova pripravljenost na nadaljevanje začetih aktivnosti glavni povod, da se je družba odločila znova koordinirati kampanjo. »Goodyear Dunlop Sava Tires je kampanjo zasnovala z namenom, da bi z lokalno skupnostjo delila izkušnje in dobre prakse na področju varovanja okolja, ki jih je družba razvila v preteklih letih in ki jih stalno tudi izboljšuje. Prepričani smo, da s to kampanjo tudi povezujemo Gorenjsko,« je dodal.