Druga cev Karavank leta 2019
Kranj - Vlada je na seji v četrtek med drugim razpravljala tudi o poročilu o nujnosti nadgradnje predora Karavank in sprejela stališče, da bi do aprila 2019 zgradili drugo predorsko cev, o tem pa se bodo pogajali z avstrijsko stranjo. Iz poročila izhaja, da je tveganje za nesrečo v sedanjem enocevnem predoru še posebej povečano v času poletnih prometnih konic in v času prazničnih dni, ko se poleg stalnih varnostnih ukrepov spremljanja posebej nevarnih tovorov in gasilske pripravljenosti izvajajo tudi drugi varnostni ukrepi za zmanjšanje tveganj. Prav iz tega vzroka so avstrijske oblasti ob poletnih koncih tedna enostransko uvedle prepoved prometa za tovornjake, kar je povzročilo jezo slovenskih avtoprevoznikov in grožnje z zaporami. Vlada ocenjuje, da je gradnja druge predorske cevi najbolj optimalna rešitev, nikakor pa nadgradnja ne more biti le stvar ekonomske upravičenosti. Ker je leto 2019 še precej oddaljeno, bi bilo treba poskrbeti za varnost že zdaj, je pred časom za Gorenjski glas povedal strokovnjak za predore Andrej Čufer, ki predlaga barvanje notranjosti predorske cevi in nadgradnjo ventilacijskega sistema, kot opozarja, pa bi bilo smiselno skupaj z drugo cevjo cestnega predora misliti tudi na rešitev več kot sto let starega železniškega predora.
V soboto so avstrijski organi ob zapori prometa skozi karavanški predor spet pustili slovenske tovornjake, na Hrušici pa je pred predorom zato nastal dobra dva kilometra dolg zastoj.