![](/images/20110831/308319978-AR_1.jpg?Size=main_picture&ImageVersion=online_l1)
Pisano in ustvarjalno
V kranjskem Zavodu Korak so uspešno izvedli več študijskih krožkov, s katerimi bodo nadaljevali tudi v novem šolskem letu.
V kranjskem Zavodu Korak že od leta 2004 potekajo študijski krožki, ki jih pripravljajo v povezavi z Andragoškim centrom Slovenije. »Študijski krožki so oblika neformalnega izobraževanja, kjer so člani aktivno vključeni v obravnavanje določene problematike ali teme, ki je izbrana na podlagi njihovih interesov in želja. Člane Študijskih krožkov v Zavodu Korak sestavlja mešana ekipa zaposlenih in uporabnikov, ki skupaj tvorijo dinamično celoto. Ne gre za klasično učenje, temveč za skupna iskanja, izpopolnjevanja in izmenjave znanj, veščin in vrednot, zato so krožki s svojo pestrostjo in ustvarjalnostjo pisani na kožo prav vsakemu članu. S tako obliko dela se učinkovito razvijajo sposobnosti medsebojnega sodelovanja in komunikacije, obenem pa uspešno razvijajo in izboljšujejo kognitivne in psihosocialne spretnosti članov,« je povedal mentor študijskih krožkov Marjan Kalamar.
V študijskem letu 2010 / 2011 so izvedli študijske krožke Možgani, Turistični kraji Gorenjske in Kuhanje je lahko tudi zabavno. »Osnovni namen Študijskega krožka Možgani je bil spoznati delovanje človeških možganov in informacije o delovanju možganov umestiti v lastno stanje po pridobljeni možganski poškodbi. S tem smo hkrati širili znanje na specifičnem področju poznavanja človeškega telesa in aktivno ter uspešno iskali možne načine blaženja posledic, ki jih je poškodba možganov prinesla v vsakdan uporabnikov zavoda. S Študijskim krožkom Turistični kraji Gorenjske smo spoznavali nove ljudi, nove kraje, navade in običaje, pojedli kako dobro slovensko jed in se na splošno veliko zabavali, kar je za dvig kakovosti življenja oseb po pridobljeni možganski poškodbi zelo pomembno. Zabava, smeh in užitek pa so nas družili tudi v kuharskem študijskem krožku, katerega cilj nikakor ni bil samo osvojitev znanj kuhanja novih jedi, temveč tudi spodbujanje krepitve socialnih veščin, kot so sprejemanje, spoštovanje, sodelovanje, graditev občutka pripadnosti, razvijanje kritičnega mišljenja, razvijanje solidarnosti in medsebojne pomoči, … kar pa so bili cilji, ki so se dejansko prepletali v vseh študijskih krožkih letošnjega leta in bodo tudi rdeča nit študijskih krožkov prihodnjih sezon, za katere imamo že veliko izvirnih idej,« je še dejal Marjan Kalamar.