Rešitev konvoji vsake tri ure?
Predsednika avstrijske in slovenske vlade naj bi se dogovorila za kompromis. Po njem naj bi od petka zvečer do sobote popoldne skozi predor Karavanke vsake tri ure spuščali konvoje tovornjakov.
Jesenice, Ljubljana – V torek sta se ob robu odprtja prve nove dvojezične topografske table sestala predsednika vlad Borut Pahor in Werner Faymann in se skušala dogovoriti okoli zapleta v predoru Karavanke. Spomnimo, avstrijsko prometno ministrstvo je pred tremi tedni samovoljno, brez sodelovanja slovenske vlade, prepovedalo promet za tovorna vozila ob koncih tedna.
Andrej Klobasa, predsednik sekcije za avtoprevoznike pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije, meni, da je prišlo do napredka, saj naj bi se predsednika vlad dogovorila o oblikovanju konvojem tovornjakov, ki bi lahko skozi predor zapeljali vsake tri ure, medtem ko so slovenski avtoprevozniki prej predlagali oblikovanja konvoja in vožnjo na vsako uro. »Dodatnih zapletov v prihodnjih treh tednih ne pričakujemo, če se karkoli spremeni, pa bomo v pripravljenosti,« je povedal Klobasa in tako opozoril, da možnost protesta in zapore predora še vedno obstaja.
Šef avtoprevozniške sekcije sicer pričakuje, da bodo pristojni v prihodnjih mesecih našli prave rešitve za varnost prometa v karavanškem predoru. »Predor ni nevaren zgolj v petek ponoči ali v soboto dopoldne, ampak tudi v torek in četrtek, niti le poleti,« je pred časom že pojasnil Klobasa. Avstrijski upravnik avtocest predlaga gradnjo dodatnega varnostno-izhodnega rova, slovenski Dars gradnjo nove predorske cevi. A kaj, ko ni denarja niti za izboljšanje osnovne varnosti v predoru na slovenski strani. Avtoprevozniki upajo, da podobnih zapletov prihodnje poletje ne bo.