Zadržana poslovna uglajenost

Test: Toyota Avensis 2.0 D-4D Wagon Business

Čeprav Toyota Avensis ne kotira v vrhove prodajnih lestvic srednjega razreda, je v kombijevski karoserijski izvedbi in z novim dizelskim motorjem, povsem soliden poslovno potovalni avtomobil. Zunanjost še ne priletnega in prvič že nekoliko osveženega modela sicer ne vzbuja posebnih čustev, ima pa dovolj izrazit in prepoznaven oblikovalski slog. Pričakovanja v notranjosti so za tiste, ki stavijo na estetiko, verjetno previsoka, kajti z izjemo novih, barvno bolje usklajenih materialov, so oblikovalci večinoma povzeli poteze predhodnega modela. Z vidika upravljanja to sicer ni nič slabega, saj je zasnova armaturne plošče z večino stikal redoljubna, merilniki z oranžno osvetlitvijo bi bili lahko nekoliko preglednejši in vzvod elektrificirane delovne zavore na bolj vidnem mestu. Ob tem se Avensis hvali z izdatno odmerjenim prostorom za potnike, solidnima sedežema za voznika in sopotnika, udobno zadnjo sedežno klopjo in pri kombijevski izvedbi še s prostorsko solidnim prtljažnikom. Pri dokupljivem nivoju opreme z imenom business je avtomobil bogatejši za navigacijsko napravo z nekoliko neestetsko vgrajenim zaslonom, kamero za vzvratno vožnjo in večja aluminijasta platišča ter zatemnjena zadnja stekla.

Prevlada dizelskih motorjev je v Avensisu več kot očitna, še zlasti s prihodom novega 2,0-litrskega stroja. Ta motor lahko ponudi zmerno vozno dinamiko, ne pa tudi kakšnih športnih zmogljivosti, ki so za takšen avtomobil morda celo nepotrebne, a hkrati bi nekaj več sape potreboval predvsem v najbolj uporabnem srednjem območju vrtljajev. Pohvalno zmerna je poraba, saj se je predvsem pri daljših relacijskih vožnjah mogoče voziti s približno 6,5 litra porabljenega plinskega olja na 100 kilometrov. Pri podvozju se Avensisu pozna evropska vzgoja, oziroma razvojno uglaševanje na evropskih cestah in po okusu voznikov s stare celine, zato se s tem avtomobilom, razen ob voznikovi nerodnosti, ne dogaja nič nepredvidljivega.

Nič nepredvidljivega se z Avensisom najbrž ne bo dogajalo tudi na trgu, domet tega avtomobila namreč najbrž seže le do sivega povprečja.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 93 kW/126 KM

Najvišja hitrost: 200 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,7/ 4,7/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 26.800 EUR

Uvoznik: Toyota Adria, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 29. julij 2008 / 07:00

Požar vzel hišo in hlev

V soboto v zgodnjih jutranjih urah je zagorelo na domačiji Pri Hudičarju na Sv. Lenartu nad Škofjo Loko. Bratoma Milanu in Ladu Potočnik je rdeči petelin precej uničil tudi stanovanjsko hišo.

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 4. april 2008 / 07:00

Predlog zakona o TNP čaka na obravnavo

Predlog zakona je za obravnavo na seji vlade pripravljen že od sredine marca, vendar še ni prišel na vrsto. Pri zainteresirani javnosti pa zbuja mešane občutke.

Splošno / petek, 4. april 2008 / 07:00

Plavalka, ki si je prigarala zlato kolajno

Sara Isakovič je na prvi pogled čisto običajno dekle in le tisti, ki jo dobro poznajo, vedo, da si je vse zmage, rekorde in prejšnji teden tudi naslov evropske prvakinje v plavanju na 200 metrov prost...

Splošno / petek, 4. april 2008 / 07:00

Sejem le še danes in jutri

Megra - mednarodni sejem gradbeništva in gradbenih materialov za vse gradbenike in zasebnike, ki gradijo, bo odprt le še danes in jutri.

Splošno / petek, 4. april 2008 / 07:00

Informativni izračun dohodnine olajšal delo zavezancem

Medtem ko so prejšnja leta zavezanci sami vpisovali (manjkajoče) podatke v dohodninsko napoved, jim je letos davčna uprava prvič doslej pripravila informativni izračun dohodnine. Če mu zavezanec ne bo...

Splošno / petek, 4. april 2008 / 07:00

Moje finance

Vprašanja - odgovori