Zgoraj brez na hitro
Volkswagnovi okrepitvi, novi Golf cabriolet in prenovljeni Tiguan.
Pri Volkswagnu imajo s kabrioletsko različico Golfa že dolgo tradicijo, prvič so ga predstavili že daljnega leta 1979, zdaj prihaja četrta generacija. Štirisedežni kabriolet ima platneno streho, ki se s pomočjo elektrificiranega mehanizma odpre v pičlih devetih sekundah, kar je eden najboljših dosežkov. Pri odprti strehi je v prtljažniku 250 litrov prostora, ki ga je mogoče dodatno povečati z zlaganjem deljivih zadnjih sedežev. Namesto varnostnega loka, ki so ga imele vse tri dosedanje generacije, potnike v novem Golfu cabrioletu zaščito proti prevračanju, ki se aktivira v delčku sekunde, varnost pa dodatno zagotavljajo še čelni in stranski varnostni mehovi, kolenski zračni meh za voznika in elektronski sistem stabilnosti. Bencinski del motorne palete začenja z 1,2-litrski štirivaljnik (77 kW/105 KM), ki mu delata družbo še dva 1,4 litrska (90 kW/122 KM in 118 kW/160 KM), za ljubitelje turbodizelskih motorjev pa so pripravili 1,6-litrskega (77 kW/105 KM) in 2,0-litrskega (103 kW/140 KM). Močnejši motorji so na voljo tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Cene se začenjajo pri 20.881 evrih.
Na slovenske ceste prihaja tudi osveženi športni terenec Tiguan. Ob manjših oblikovnih popravkih so mu namenili nove bencinske in dizelske motorje s prisilnim polnjenjem, katerih razpon se giblje od 81 kW/110 KM do 155 kW/210 KM, za najvarčnejši turbodizelski stroj tovarna obljublja povprečno porabo 5,3 litra na 100 prevoženih kilometrov. Najcenejša izvedba je naprodaj za 22.913 evrov.