Princip gospodarnosti
Prenovljeni Volkswagen Crafter z varčnejšimi in čistejšimi motorji.
Največji Volkswagnov dostavnik Crafter vstopa v novo fazo z novo motorno paleto in manjšimi kozmetičnimi spremembami. Z novimi turbodizelskimi štirivaljniki vozila bistveno manj, pri nekaterih različicah tudi do tretjine manj, obremenjujejo okolje, najvarčnejša izvedba s sistemom stop-start porabi le 7,2 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov, posledično pa so se za četrtino znižali tudi operativni stroški. Osnova vseh izvedb je 2,0-litrski motor, znan že iz Transporterja T5 in Amaroka, z vbrizgavanjem goriva po skupnem vodu, v Crafterju pa je na voljo v treh zmogljivostnih različicah. Motor, ki so ga dodatno prilagodili za uporabo v največjem hišnem dostavniku, je na voljo v izvedbah z 80, 100 ali 120 kilovati (109, 136 in 163 KM). Že najšibkejši doseže vrh navorne krivulje med nizkimi 1500 in srednjimi 2500 vrtljaji, tovarna pa obljublja povprečno porabo 7,9 litra plinskega olja na 100 kilometrov in izpust 208 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. V srednji izvedbi s 100 kilovati je poraba enaka, 340 Nm navora pa je na voljo pri 1600 vrtljajih. Najmočnejši motor s 120 kilovati s podporo dvojnega turbinskega polnilnika razvije 400 Nm navora pri 1800 vrtljajih. Seveda so izpusti pri vseh motornih izvedbah v okviru normativa euro 5, zaradi manjše teže pa se je za do desetine povečala tudi nosilnost vozila. Vozilo ima poleg osnovnega dvoletnega jamstva podaljšano jamstvo v tretje leto z omejitvijo do 250 tisoč kilometrov. Cene se začenjajo pri 21.827 evrih, do konca oktobra pri Porsche Slovenija za vse Crafterje odobrijo še pet tisočakov popusta. Prihodnje leto pričakujejo še različico s štirikolesnim pogonom.