Po sledeh globalizacije
Ford tudi na slovenskih cestah z novim Focusom
Prišel je čas, da tudi na slovenskih cestah začnejo voziti prvi primerki novega Fordovega Focusa, uspešnice, ki se pojavlja v svoji tretji generacijski podobi in v treh karoserijskih različicah hkrati. Novinca so s poudarki tako imenovanega kinetičnega dizajna oblikovali povsem na novo in uteleša nekaj že znanih Fordovih oblikovnih smernic. Zunanja podoba petvratne kombilimuzine, štirivratne limuzine in kombija je všečna, avtomobil je tudi v primerjavi z najtesnejšimi tekmeci videti zrelejši in resnejši. Skrbnost za podrobnosti je vidna tudi v potniški kabini, tako pri zasnovi prostora za potnike kot pri razgibanosti armaturne plošče. Predvsem pa je novi Focus poln tehnoloških novosti, med katerimi si je mogoče za dodaten denar omisliti sisteme za opozorila pri nenadzorovani menjavi voznega pasu, za vozila, ki se pojavijo v mrtvem kotu, ali asistenčni sistem za parkiranje.
Pogonu je namenjena precej široka paleta motorjev, najbolj osnovna izvedba ima v nosu 1,6-litrski bencinski štirivaljnik s 77 kilovati (105 KM), nato sledijo še tri izpeljanke z 92, 110 in 134 kilovati (125, 150 in 208 KM). Ob njih sta na voljo še 1,6- in 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika z razponom zmogljivosti 70, 84, 103 in 120 kilovatov (95, 114, 140 in 163 KM), dva od njih sta lahko opremljena tudi s samodejnim menjalnikom.
Focus je na voljo v štirih različnih nivojih opreme, v osnovnem je poleg drugega za varnost poskrbljeno z elektronskim sistemom stabilnosti in za udobje z ročno nastavljivo klimatsko napravo. Uradne cene se začenjajo s 16.580 evri.