Nove kazni za prometne prekrške
Direktor slovenske policije Janko Goršek pravi, da so policisti prevečkrat tam, kjer je najlažje izreči kazen, da je še vedno preveč inkasantstva. Iz lastne izkušnje bom navedel primer, bolj kot opozorilo voznikom kot obravnavo prometnega prekrška.Dobro Polje pri Brezjah je postalo že kar tradicionalna zaseda patrulje prometne policije, skrita je za kontejnerji, kjer preži na prehitre voznike na tem odseku, ki je označeno kot naselje Dobro Polje.
Kdor se pripelje iz smeri Črnivca ali iz AC proti Posavcu, ga prometna signalizacija lepo usmerja z umirjanjem prometa, in sicer so postavljeni znaki za omejitev hitrosti s 60 km/h na 50 km/h skozi naselje, ki je dolgo manj kot dvesto metrov. Naselje ima ob cesti tri hiše in gospodarsko poslopje, dve avtobusni postaji, brez prehoda za pešce, vrisana je prekinjena črta, ki dovoljuje tudi prehitevanje.
Kdor pa se pripelje v obratni smeri iz Posavca proti Črnivcu ali proti vstopu na AC, je v zelo veliki nevarnosti, da bo polnil proračun policije ter naše lačne in žejne države. Gre za pomanjkljivo prometno signalizacijo, saj je treba zmanjšati hitrost z dovoljenih 90 km/h na 50 km/h in trdim, da je bil prometni znak za omejitev hitrosti med naseljema Malo Dobro Polje in Dobro Polje na 70 km/h nepremišljeno odstranjen, tako da je tam sedaj dovoljena hitrost 90 km/h, in preden voznik zmanjša na 50 km/h, ga policista že "posnameta" in mu pošljeta sliko o prekršku kar na dom.
Naselju Dobro Polje moramo dati pomen tudi s prometno signalizacijo, ne le z izrečenimi kaznimi. V tem naselju manjkata polna črta in prehod za pešce zaradi dveh avtobusnih postaj. To dvoje je silno poceni ukrep, saj menim, da s prometnim znakom za umiritev prometa proti Črnivcu ne bom uspel, ker bo potem prekrškarjev manj in bo manjši tudi inkaso policistov na tem odseku.
Naj zaključim z lepo mislijo direktorja policije, da je pri kaznovanju treba upoštevati zdravo kmečko pamet in opravljati nadzor tam, kjer se dogajajo nesreče ali kjer je policistova prisotnost potrebna.
Mene je izučilo že leta 2003 in verjemite mi, da ostane v spominu pogled na policista s sliko tvojega vozila. Seveda zagovarjam kaznovanje na licu mesta v primerjavi s tem, da so policisti fotografi in poštarji.
Slavko Škofic