Majhnost in nagajivost

Test: Mazda2 1.5 GTA

Čeprav Mazda2 še ni na pol življenjske poti v sedanji generacijski podobi, saj je na cestah manj kot štiri leta, so se pri japonski znamki lani odločili za manjšo lepotno osvežitev. Revolucije ni in jo pri Mazdi tudi niso želeli, saj se je avtomobil na številnih trgih kar dobro prijel. Zato so spremembe tako majhne, da morajo tisti, ki se vsakodnevno ne ukvarjajo z avtomobili, kar dobro pogledati, da jih vidijo. Spredaj je najbolj očitno drugačna maska hladilnika, ki je usklajena s podobo drugih modelov, manj očitne so spremenjene luči za meglo, enako velja za platišča in njihove pokrove. Za volanom se opazijo drugače oblikovani merilniki, uporabljeni so tudi kakovostnejši materiali sedežnih prevlek in notranjih oblog, preoblikovan je tudi predal pred desnim sprednjim sedežem.

Prostora je v tem avtomobilu razveseljivo veliko in tudi zadaj se sedi bolje, kot obeta skromna dolžina, medtem ko je prtljažnik za družinske potrebe nekoliko preskromen. Kadar je pod motornim pokrovom trenutno najmočnejši 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, se veselje nadaljuje tudi med vožnjo. Pogonski stroj je namreč za brhko nagajivko več kot dovolj močan, saj zmore hitro pospeševati in vztrajati do visoke potovalne hitrosti. Za zbujanje vse motorne energije je treba le v začetku malce bolj odločno pohoditi plin, potem se štirivaljnik izkaže tudi s prožnostjo, poraba goriva pa ob (pre)težki nogi začne hitro naraščati ne samo nad tovarniške obljube, ampak tudi že proti razumnim mejam. Podvozje je uglašeno predvsem na zanesljivo lego na cesti, nekoliko manj pa na udobje potnikov. Nagibanja v ovinkih je malo, zadek hoče po svoje le toliko, da je zabavno, grobo požiranje grbin pa je dokaj moteče.

Prenovljena Mazda2 v razred malčkov sicer ni prinesla posebno svežih zamisli, vseeno pa je sprememb toliko, da bi pri Mazdi lahko računali na radovednost kupcev. Borba zanje v hudi konkurenčni tekmi seveda ni lahka in pri tem ima najmanjši Mazdin avtomobil zaradi sorazmerno zasoljene cene kar precej težav.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1498 ccm

Največja moč pri v/min: 75 kW/102 KM

Najvišja hitrost: 186 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,6/4,8/5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.690 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / petek, 5. februar 2021 / 11:08

Jeseničani do novih zmag

Jesenice – Hokejisti HDD SIJ Acroni Jesenice so v Alpski hokejski ligi v torek gostovali v Celovcu in ekipo EC KAC II premagali z 1 : 2 (0 : 1, 1 : 0, 0 : 1). Novo tekmo so železarji odigrali včera...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Varčevanje ne bo prizadelo zavarovanja

Država bo letos za zavarovanje kmetijske pridelave in ribištva namenila približno enak znesek kot lani.

GG Plus / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Dobra tehnična zaščita odvrača vlomilce

Policija svetuje, da svoje stanovanje pred odhodom na dopust naredite storilcem nedosegljive in da objekt ne daje videz "zapuščenega".

Šport / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Na kaj ne smete pozabiti pred Franjo?

Kolesarski maraton Franja BTC City, Musseuew Classic je vsako leto vrhunec sezone med rekreativnimi kolesarji.

Zanimivosti / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Želijo si dom za starejše

Društvo upokojencev Žirovnica je pred kratkim praznovalo šestdeseto obletnico delovanja.

Zanimivosti / četrtek, 7. junij 2012 / 07:00

Kolo privlačno za upokojence

Šenčur - Letošnje kolesarsko srečanje gorenjskih upokojencev so organizirali v Šenčurju. Tam se je minuli petek zbralo 77 kolesark in kolesarjev iz desetih društev. Dobrodošlico sta j...