Sveže ideje so dobrodošle

Test: Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium

Nekaterih stvari ni mogoče prepeljati. Za vse drugo obstajajo veliki enoprostorci. Tako bi se lahko glasil reklamni slogan za avtomobil, kakršen je pred kratkim osveženi Ford S-Max, ki je bil kar nekaj časa na vrhu prodajnih lestvic.

Fordovi oblikovalci so ob nespremenjenih merah (dolžina 4,80 metra) s premišljenimi osvežilnimi oblikovnimi potezami S-Maxu ohranili videz in status najbolj športnega večjega enoprostorskega avtomobila. Spremembe na zunanjosti takoj opazijo le avtomobilsko bolj izkušene oči, spredaj sta najbolj očitno drugačna žarometa z dnevnimi lučmi iz svetlečih diod, zadaj rahlo spremenjena svetlobna telesa in še nekaj podrobnosti, ki poudarjajo športno eleganco.

Notranjost je prostorsko razkošna, vendar je treba vedeti, da se s tem avtomobilom lahko pelje le pet potnikov, predvsem spredaj sta vozniku in sopotniku namenjena razkošna in dobro nastavljiva sedeža, a tudi potnikom, ki jim je dodeljen zadnji del kabine, se godi dobro. Pohvale gredo tudi kakovosti uporabljenih materialov, smislu za podrobnosti, na primer velikemu številu odlagalnih predalov in polic. Tudi z vozniškega vidika je skoraj vse tako, kot mora biti. Merilniki, ročice, volanska obroča, vse to je v S-Maxu na zavidljivi ergonomski ravni, pri čemer se je treba soočiti tudi z nekaj več nastavitvami, ki jih zahteva komunikacijski sistem.

Pri motorjih ni velikih dvomov ali na novo odkritih skrivnosti. V S-Maxu se med drugim vrti že znani in preizkušeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s 120 kilovati, ki navdušuje tako z voljo do vrtenja kot z zmogljivostmi, s čimer je vožnja lahko res dinamična. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, testno povprečje porabe goriva z 8,5 litra na 100 kilometrov poti pa je v okviru pričakovanj. Tudi med dinamično vožnjo avtomobil ohranja suvereno lego na cesti in s tem status enega najbolj gibčnih predstavnikov svojega razreda.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,2/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 30.780 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / četrtek, 5. november 2009 / 07:00

Odporni s korenjem

Na splošno smo prepričani, da so največji oboževalci korenja zajčki. Z zobanjem tega zelenjavnega korenjaka se v hudem mrazu zavarujejo pred boleznimi in okužbami. Moder človek se lahko zgleduje po na...

Objavljeno na isti dan


Kranjska Gora / četrtek, 15. avgust 2019 / 12:07

Brezplačen avtobus v Vrata

Minuli konec tedna je bil prvi od treh v avgustu, s katerim v Mojstrani zagotavljajo dodatna brezplačna parkirišča ter brezplačen avtobusni prevoz do Aljaževega doma v Vratih s ciljem umirjanja promet...

Jezersko / četrtek, 15. avgust 2019 / 12:01

Enainšestdeseti planšarski pečat jezerske doline

Kljub dolgoletni tradiciji Ovčarskega bala, ki so ga letos pripravili že enainšestdesetič in velja za eno najstarejših etnografskih prireditev v Sloveniji, se drugo nedeljo v avgustu na Jezersko ob Pl...

Razvedrilo / četrtek, 15. avgust 2019 / 11:59

Podrla vse rekorde

Čeprav ognjemeta ni bilo, je bila udeležba na letošnji prvi Bohinjski noči rekordna, prireditev pa postaja vedno bolj okolju prijazna in tradicionalno bohinjska.

Kronika / četrtek, 15. avgust 2019 / 11:56

Otroka »opremite« s podatki

V trenutku se lahko zgodi, da mlajši otrok že zaradi svoje »raziskovalne žilice« na prireditvi, obisku turistične znamenitosti ... odtava od staršev oziroma odraslih spremljevalcev in se izgubi v množ...

Mularija / četrtek, 15. avgust 2019 / 11:56

Na taboru v Trenti

Mladi iz Skupnosti šol Biosfernega območja Julijske Alpe so na taboru poglobili znanje o naravi.