Sveže ideje so dobrodošle

Test: Ford S-Max 2.0 TDCi Titanium

Nekaterih stvari ni mogoče prepeljati. Za vse drugo obstajajo veliki enoprostorci. Tako bi se lahko glasil reklamni slogan za avtomobil, kakršen je pred kratkim osveženi Ford S-Max, ki je bil kar nekaj časa na vrhu prodajnih lestvic.

Fordovi oblikovalci so ob nespremenjenih merah (dolžina 4,80 metra) s premišljenimi osvežilnimi oblikovnimi potezami S-Maxu ohranili videz in status najbolj športnega večjega enoprostorskega avtomobila. Spremembe na zunanjosti takoj opazijo le avtomobilsko bolj izkušene oči, spredaj sta najbolj očitno drugačna žarometa z dnevnimi lučmi iz svetlečih diod, zadaj rahlo spremenjena svetlobna telesa in še nekaj podrobnosti, ki poudarjajo športno eleganco.

Notranjost je prostorsko razkošna, vendar je treba vedeti, da se s tem avtomobilom lahko pelje le pet potnikov, predvsem spredaj sta vozniku in sopotniku namenjena razkošna in dobro nastavljiva sedeža, a tudi potnikom, ki jim je dodeljen zadnji del kabine, se godi dobro. Pohvale gredo tudi kakovosti uporabljenih materialov, smislu za podrobnosti, na primer velikemu številu odlagalnih predalov in polic. Tudi z vozniškega vidika je skoraj vse tako, kot mora biti. Merilniki, ročice, volanska obroča, vse to je v S-Maxu na zavidljivi ergonomski ravni, pri čemer se je treba soočiti tudi z nekaj več nastavitvami, ki jih zahteva komunikacijski sistem.

Pri motorjih ni velikih dvomov ali na novo odkritih skrivnosti. V S-Maxu se med drugim vrti že znani in preizkušeni 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s 120 kilovati, ki navdušuje tako z voljo do vrtenja kot z zmogljivostmi, s čimer je vožnja lahko res dinamična. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, testno povprečje porabe goriva z 8,5 litra na 100 kilometrov poti pa je v okviru pričakovanj. Tudi med dinamično vožnjo avtomobil ohranja suvereno lego na cesti in s tem status enega najbolj gibčnih predstavnikov svojega razreda.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,2/ 4,9/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 30.780 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / petek, 17. september 2010 / 07:00

Ertlu bi vzeli naziv častni občan

Jesenice – Občinski odbor SDS Jesenice je na novinarski konferenci predstavil kandidata za župana Jesenic, to je 71-letnega akademskega slikarja Romana Savinška s Planine pod Golico...

Objavljeno na isti dan


GG Plus / nedelja, 9. marec 2014 / 17:11

Jeseniška mavrica

»Rasizem je neumen. Sem črna, bela in Azijka. In vsi me imajo radi.« (Panda)

Gospodarstvo / nedelja, 9. marec 2014 / 17:08

Naši izdelki zaslužijo dobro ceno

Medvoški Donit Tesnit si ob pomoči belgijskega poslovneža Johana De Sloovereja prizadeva svoje tesnilne izdelke uvrstiti v višji cenovni razred.

Kultura / nedelja, 9. marec 2014 / 17:07

Greatest hits Gorazda Vahna

V Kulturnem centru slikarjev Šubic v Poljanah je na ogled razstava, pravzaprav pa na voljo vstop v čarobni pravljični svet ilustracij Gorazda Vahna.

Kranj / nedelja, 9. marec 2014 / 17:04

Krajani proti načrtovani severni obvoznici

Civilna iniciativa s Primskovega je v torek sklicala zbor krajanov, na katerem so izrazili svoje nestrinjanje glede sedanje umestitve severne mestne obvoznice.

Kranj / nedelja, 9. marec 2014 / 17:03

Bolnišnicam zategujejo pasove

Na zadnji dan leta 2013 so znašale neporavnane zapadle obveznosti v bolnišnicah 114 milijonov evrov. Na Gorenjskem ima s tem težave Splošna bolnišnica Jesenice, druge bolnišnice za zdaj še ne, a moraj...