Bolj prepoznavna blagovna znamka
Škofja Loka - Razvojna agencija Sora in Studio Jure Miklavc sta zasnovala novo blagovno znamko in celostno podobo za turizem na Škofjeloškem. Razvojna agencija Sora je lani z ukinitvijo Lokalne turistične organizacije Blegoš na Škofjeloškem prevzela tudi dejavnost turizma. »Poleg vsebinskih in organizacijskih sprememb smo hitro ugotovili, da ima blagovna znamka Blegoš, s katero se predstavlja turizem na Škofjeloškem, težave z razpoznavnostjo. Če je ta še nekako sprejemljiva v lokalnem okolju, pa naletimo na popolno nerazpoznavnost že v drugih regijah, kaj šele v tujini. Skupaj z Studiom Jure Miklavc smo se lotili graditve nove blagovne znamke in celostne grafične podobe,« pojasni Rok Šimenc z Razvojne agencije Sora. Na novo so zasnovali spletne strani, ki so običajno prvi stik s turistično destinacijo, sicer pa ocenjujejo, da so ključna področja, po katerih so lahko prepoznani, zgodovina, tradicija, narava, pohodništvo in kolesarjenje. Nova blagovna znamka zajema in združuje področja štirih občin: Gorenja vas-Poljane, Železniki, Žiri in Škofja Loka, njeno sporočilo pa pravi: ena Škofja Loka, dve dolini, tri pogorja, neskončno zgodb.