Bolj prepoznavna blagovna znamka
Škofja Loka - Razvojna agencija Sora in Studio Jure Miklavc sta zasnovala novo blagovno znamko in celostno podobo za turizem na Škofjeloškem. Razvojna agencija Sora je lani z ukinitvijo Lokalne turistične organizacije Blegoš na Škofjeloškem prevzela tudi dejavnost turizma. »Poleg vsebinskih in organizacijskih sprememb smo hitro ugotovili, da ima blagovna znamka Blegoš, s katero se predstavlja turizem na Škofjeloškem, težave z razpoznavnostjo. Če je ta še nekako sprejemljiva v lokalnem okolju, pa naletimo na popolno nerazpoznavnost že v drugih regijah, kaj šele v tujini. Skupaj z Studiom Jure Miklavc smo se lotili graditve nove blagovne znamke in celostne grafične podobe,« pojasni Rok Šimenc z Razvojne agencije Sora. Na novo so zasnovali spletne strani, ki so običajno prvi stik s turistično destinacijo, sicer pa ocenjujejo, da so ključna področja, po katerih so lahko prepoznani, zgodovina, tradicija, narava, pohodništvo in kolesarjenje. Nova blagovna znamka zajema in združuje področja štirih občin: Gorenja vas-Poljane, Železniki, Žiri in Škofja Loka, njeno sporočilo pa pravi: ena Škofja Loka, dve dolini, tri pogorja, neskončno zgodb.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke
